Gå til innhold

Når kjente dere liv dere som er andre gangs gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror dette er veldig individuelt avhengig av blant annet morkakens plassering. Jeg har kjent liv tidlig både som førstegangs og annengangs, men vil understreke at dette slettes ikke er gjennomsnittelig opplevelse slik jeg har forstått det. Med jenta mi kjente jeg liv i uke 17 og denne gangen har jeg kjent jevnlig liv siden uke 15. Hvilken uke er du i nå da?

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Dette er veldig individuelt, selv kjente jeg første tegn til liv i uke 13, første gang i uke 14.

Ei jeg kjenner kjente det første gang i uke 20, men ikke før uke 25 med nr 2.

Som dere sier veldig individuelt. Var på UL i går og spurte gynekologen fordi jeg går og venter på å kjenne liv snart- er i uke 19. På UL så vi at morkaka ligger i fremkant foran fosteret og gjør at jeg ikke kjenner bevegelsene. Synes det var grei forklaring på at jeg ikke kjenner de etterlengtede sparkene :)

Annonse

med første kjente eg liv i veke 15, morkaka var oppe og bakover. lik plassering på morkaka denne gongen og kjente liv frå veke 16-17 - huskar ikkje heilt når det starta men har kjent masse etter den tid. er rett og slett godt med rolige dagar.. :)

Annonse

er 12+6 idag, og har den siste uken kjent noen få boblebrist som noen kaller d.

har vært litt usikker på om d kan være lillenurket, men tror d kan være d.

har kjent d når eg ligger, eller sitter i godstolen.

Første gang kjente jeg liv i uke 16. Nå kjente jeg liv første gang på onsdag. Da var jeg 12+5. I går var jeg akkurat 13 uker, og kjente masse bevegelser. Nå er jeg veldig forskjølet, så jeg kjenner mest etter en nyseraid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...