Gå til innhold

YES, der gikk vannet:D Vente på rier daaa:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært på do kl. kvart på tre i natt, gikk tilbake og la meg og våknet en halv time senere av at jeg trodde jeg tisset på meg.. Lå 2 sekunder og tenkte, merkelig at jeg tisser nå, har jo akkurat vært på do men.. Og så slo tanken ned i meg, fikk hoppet opp av senga, der der sildret og sildret deg:D Ille moro, hihi!!!

Flere som sitter oppe og venter??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da tror jeg det bygger seg opp til rier her.. Merker det godt når taka kommer, men ikke ille enda.. Får døtte i meg litt mat, så tenker jeg vi kjører snart. Har hatt 4-5 cm åpning en uke nå, så bør vel ikke drøye for lenge:)

Weeeee!!!

Spent:D Håper på vannfødsel:)

Skrevet

Sjaluuuu....:) Lykke lykke til med siste etappen. Har sett at du har ventet veldig på at ting skal skje i den siste uka, endelig så er du i gang:) ikke lenge før du sitter med lillenusket i armene, hvis du ikke allereder er ferdig da:)

Klem

Skrevet

Endelig... Så spennende :)

Venter spent på oppdatering.. Masse, masse lykke til!!!

Skrevet

Dette er så spennende søs! Jeg klarer nesten ikke la være sende melding til din bedre halvdel. hehe. Jeg regner med at du er i full sving ut i fra oppdateringer fra diverse hold. hehe (: Vi har samlet småinformasjon her og der og kommet frem til det! Jeg er i alle fall kjempestolt av deg, jeg hører du er tøff der det står på nå!! :D gleder meg til å se lille tantebarnet :D For en spennende natt dette har vært :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...