Lotta2010x2012 Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Hadde vært på do kl. kvart på tre i natt, gikk tilbake og la meg og våknet en halv time senere av at jeg trodde jeg tisset på meg.. Lå 2 sekunder og tenkte, merkelig at jeg tisser nå, har jo akkurat vært på do men.. Og så slo tanken ned i meg, fikk hoppet opp av senga, der der sildret og sildret deg:D Ille moro, hihi!!! Flere som sitter oppe og venter??
Lotta2010x2012 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2010 da tror jeg det bygger seg opp til rier her.. Merker det godt når taka kommer, men ikke ille enda.. Får døtte i meg litt mat, så tenker jeg vi kjører snart. Har hatt 4-5 cm åpning en uke nå, så bør vel ikke drøye for lenge:) Weeeee!!! Spent:D Håper på vannfødsel:)
mamsen & guttaboys Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Sjaluuuu.... Lykke lykke til med siste etappen. Har sett at du har ventet veldig på at ting skal skje i den siste uka, endelig så er du i gang:) ikke lenge før du sitter med lillenusket i armene, hvis du ikke allereder er ferdig da:) Klem
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Endelig... Så spennende Venter spent på oppdatering.. Masse, masse lykke til!!!
seecret Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Dette er så spennende søs! Jeg klarer nesten ikke la være sende melding til din bedre halvdel. hehe. Jeg regner med at du er i full sving ut i fra oppdateringer fra diverse hold. hehe (: Vi har samlet småinformasjon her og der og kommet frem til det! Jeg er i alle fall kjempestolt av deg, jeg hører du er tøff der det står på nå!! gleder meg til å se lille tantebarnet For en spennende natt dette har vært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå