strikkedilla Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Nå begynner jeg å bli frustrert! Vi har siden i sommer prøvd å få barn nr 2. Jeg veit at ikke det er veldig lenge, men det er ikke det som frustrerer meg. Jeg er nemlig litt fortvila over at jeg nok en gang har el mens min mann er bortreist! Han er for det meste ukependler. Når jeg da får el midt i uka eller denne helga som han ikke kommer hjem blir jeg frustrert! Det er jo koselig å få mannen hjem i resten av helgene og "trene" litt, men det blir jo ikke barn av det!! Beklager klagingen! Jeg var bare nødt til å lufte frustrasjonen min litt! Ha en fin helg alle sammen!
Fru-IT Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Vet akkurat hvordan du har det! Alle rundt meg blir gravide på første forsøk, mens vi må belage oss på at dette kan ta tid siden sambo jobber på havet... F%#* ta turnus og pendling. Men du skal se at neste gang vil det klaffe bedre =) God helg!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg skjønner deg godt! Nå har jeg ikke en mann som er bortreist så ofte, men han var det sist pp og kom hjem akkurat så vidt i tide (trodde vi), men var nok for seint likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå