LiMette og lillegutt Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Siste par ukene har jeg merket at litt av følelsen særlig under navelen er nedsatt. Litt av samme følelsen som når beina sover, bare litt mildere. Er det flere som har det sånn? Er i uke 36 nå, og magen føles ganske "sprengt". Har ennå ikke fått strekkmerker, er det tegn på at de kommer kanskje? Har ikke hørt om andre som har det sånn.
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Det er mest sannsynlig huden som er overstrukket. Jeg har det sånn etter forrige svangerskap det blir bedre med tiden etter fødsel. Trenger ikke få strekkmerker selv om huden er overtøyd Ps pass deg for varme gryter jeg brant min overtøyde hud uten å merke det hahaha litt tragikomisk egentlig.
cadence Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Tjihi, jeg har selv vært litt vel nærme gryter og kjeler på komfyrene et par ganger, men har heldigvis ikke så nedsatt følelse på magehuden. Men at jeg har rukket å bli veeeldig rød og varm et par ganger kan jeg ikke legge skjul på.. Som om man ikke er varm nok i utgangspunktet:S
Baby Bliss Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har det på akkurat samme måten, og de jeg har spurt om dette sier at det bare (som de andre her sier) overstrukket hud og dårlig blodsirkulasjon i den strekte huden. Er ganske merkelig å nesten ikke kjenne noen ting rundt det området!! Har hatt det er par uker nå, men fortsatt ikke blitt helt vant til det!
drømmen Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har det også sånn. Er 37+3 i dag. Oppdaget det for et par dager sien. Jeg klør meg nesten ihjel på magen om dagen, men akkurat rundt og spes under navelen, er det ikke mye følelse å spore.. "Godt!" å høre at vi er flere!
LiMette og lillegutt Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2010 Det er tydeligvis ganske vanlig ser jeg:) Fikk faktisk noen dråper varmt vann på magen igår, og merka etterhvert at noe ikke var som det skulle...mener bestemt at det burde gjort mere vondt, hehe! Har klødd en del jeg også, men det har faktisk hjulpet å smøre med Decubal fra apoteket, anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå