*nr 2 på vei* Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 noen som har litt erfaring? for noen uker siden gikk slimproppen, den har gått egentlig mange ganger etter det, eller litt og litt har kommet. Men i de siste dagene har det kommet med veske, den er blank og lukter som sæd. kan det være forstervannlekasje? det kommer litt nå å da. har hatt litt stikking i livmorhalsen. Var hos JM i dag å hørte om dette, men hun var jo ikke noe intressert å høre hva jeg sa, hun avbrøt meg bare jeg åpnet munnen, så kom hun frem til at jeg kunne ha uvi fordi jeg følte meg så uvell i dag.
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Kanskje bare utflod? Sæd lukter vel litt saltaktig eller syrlig mens fostervann lukter veldig søtt. Hvis du er veldig usikker kan du ringe føden de kan teste om det er fostervann som lekker. Lykke til det er så vanskelig å vite og når man har herlige jordmødre eller leger som ikke vil høre blir det ikke lettere. Jeg ville tatt det på alvor hvis jeg var deg. Svigerinnen min lot jordmor avfeie fostervannslekasje og på overtids kontroll oppdaget de at det ikke var fostervann inni der og nevøen min endte opp med en kraftig infeksjon og lå på nyfødtavd i over en uke.
mamsen & guttaboys Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Ring føden å få de til og sjekke du:) Når vannet mitt gitt med førstemann, luktet det rett og slett sæd av det.... jeg kan i allefall ikke sammenligne den lukten med noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå