Gå til innhold

Skulle vi begynt på en juni-klubb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

7 uker imorgen, og jeg kjenner at tida går fortere nå enn da jeg gikk gravid med nr 1. Da telte jeg dager til jeg ble grønn og blå, syns det var lenge fra 6+4 til 6+5. Nå tenker jeg ikke så mye på det i det daglige, og da kjennes det ikke så lenge ut. Men hvis jeg begynner å tenke helt frem til 7. juni og termin så virker det jo som en evighet.

I tillegg hadde jeg et tungt svangerskap sist, vel og merke uten den grusomme kvalmen jeg har nå. Derfor gleder jeg meg ikke så veldig til mage og alt det der, men nyter nuet. Men jeg teller jo dager til første sv.skapskontroll, for all del. Det er litt over en uke til. Da skal legen henvise til tidlig ul pga litt blødninger tidligere. Og UL gleder jeg meg til. Da blir det hele litt mer virkelig. Selv om kvalmen gjør det virkelig nok nå, altså.

Men vi får telle dager til juni sammen, det blir stas :-)

En juniklubb høres bra ut!

Jeg har 2 gutter fra før, er i uke 7 og formen er fin. Litt småkvalm og veldig sensitiv for lukt, vonde pupper og litt hormonell ellers bra. Har klart å være like aktiv som før jeg ble gravid også, så jeg trener 3 ganger i uken. Har slitt med bekkenløsning i mine forrige svangerskap og håper treningen vil hjelpe denne gangen! :)

Hei! jeg er helt klar med på en juniklubb! er ny her inne, ikke så kjent med hvordan en lager sånne linker til klubber og sånn.... kan noen forklare? jeg er gravid 6+3 og bor i stavanger, jeg! ingen barn fra før av, så jeg gleder meg stort!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...