glerme81 Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Hei! Skal nå gå til innkjøp av voksi-pose, og lurer da på om noen har erfaring med disse?? Vi har Emmaljunga duo-vogn, det er jo en forholdsvis stor bag i den, og lurer på om jeg kan ha Classic voksi-pose i den? eller er den for stor til bagvogn?? må jeg kjøpe "mini" posen? Classic er jo fin for den kan vi jo bruke veldig lenge Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette
Voyeur Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Har en gammel voksipose som jeg skal bruke i emmaljunga doubag. Det virker som om den passer fint, selv om jeg ikke har prøvd sånn skikkelig enda;) Ville kjøpt classic pose, så får dere eventulet bytte den hvis det viser seg at den ikke passer i det hele tatt.
Lexi79 Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Vi brukte voksi classic i emmaljunga duo Edge. Det var nok plass for oktober baby og vi brukte den hele vinteren. Andre ting er at dattera mi er to år og voksi er liten allerede. For meg er det bare tull at man kan bruke deb til barn er 3 år. Vi skal ha voksi urban nå.
Frk Marge Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har den gammeldagse voksiposen, og den går fint ned i en simo kombi i allefall Da må den da passe i emajunga også
Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Voksi Urban er liten og snerten (ull under og dun over), den har i tillegg en ekstra del som du kan bruke når ungen er for stor til posen og/eller går over til sportsdelen. Den skal være stor nok til 6 år... ikke at det virker så nødvendig, men... ) Jeg har kjøpt den i cerise )
glerme81 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2010 Tusen takk for supre svar Da bestillte jeg voksi classic tilbud på flust.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå