Gå til innhold

Titanium Breeze og 4ME fusion, er dette samme vogn??

Anbefalte innlegg

Har lenge prøvd å få tak i en titanium baby breeze, men de er jo tomme overalt. Hørte quinny hadde gått til sak fordi titanium baby breeze lignet for mye på quinny zapp.

Kom over en vogn som heter 4ME fusion, noen sier dette er et nytt merke, mens andre sier det er det nye navnet på titanium baby breeze. Noen som vet noe om dette og evt har noen erfaringer med 4ME vogna?

Fortsetter under...

De er bortimot like ja, Eneste forskjell jeg kan se er håndtaket. Breeze har to separate håndtak(som paraplytrille), og Fusion har "vanlig" håndtak. Også har fusion forlengelse på kalesjen, det har ikke Breeze, men det kan jo være en forbedring.

Men Titanium er jo et eget merke, de har jo flere vogner og produkter enn bare Breeze, og 4me er et relativt nytt merke, men kan jo være en sammenslåing...

Takk for svar :)

Jepp, fant 4ME på toffeliten.no og der ser jeg på bildet at de er temmelig like bortsett fra håndtaket. Men kom også over 4ME på mamma-mia.no og der er den akkurat lik som titanium baby breeze. Virker som det var akkurat samme bildet som er brukt,både av titanium og av 4ME på mamma-mia. Skjønner ikke dette,men,men....

Forlengelse av kallesjen kan jo være veldig greit. Får vel ta en telefon til noen av de babybutikkene å spørre.

Det jeg trenger er en god reisetrille hvor ryggen kan legges ned. Det er jo en jungel å velge i. Har hatt titanium baby før og vært fornøyd med den, men vi må ha ny til minstemann nå og da virket titanium baby breeze perfekt (og da er det jo typisk at den ikke er å finne noe sted).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...