vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Etter 2SA siden juni er jeg liiitt tilbakeholden med å glede meg for mye ennå, men jubler litt inni meg likevel Hååper virkelig det går veien denne gangen!!
clarice_starling Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Hei hei Gratulerer gratulerer! Håper det går bra denne gangen. Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg mistet en gang i min aller første graviditet.. Men gikk bra etterpå Lykke til!
CI82 Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Å, gratulerer! Krysser fingrene for deg Hadde en SA i juli, håper jeg kan bli gravid igjen snart...
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg hadde SA i juni og august så nå gjelder det bare å beholde det som såvidt er på gang... Lykke til begge to - tør ikke gå over til 1.tri riktig ennå så holder meg her enn så lenge
Peispå! Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Gratulerer så masse! Ikke lett å slippe jubelen løs når man har mistet fra før, men oddsen er på din side:-) Vi krysser fingrene for at alt går som det skal, og at lille huleboer holder seg i magen i 8 mnd til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå