fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Heisann! Endelig var det min tur til å føde! Termin var 23.sept., så var lei av å vente. 11.dagen over var vi på overtidskontroll hvor jeg ble strippet to ganger og fikk 2 cm åpning. Vi ble enige om at jeg skulle dra hjem og hvile og komme neste morgen og få modningspille. Vi dro hjem og spiste deilig biff for å ha noe å styrke oss på i forkant av fødsel Om natten hadde jeg endel rier. Satt i badekaret, noe jeg syntes lindret godt. Jeg fikk modningspille kl 10:30, neste pille skulle jeg få kl 16:30. Vi gikk tur, spiste middag og gikk enda en tur. Hadde endel rier på den siste gåturen. Tilbake på føden fikk jeg ctg og riene kom med ca 4 min mellomrom og vannet gikk. Neste pille ble ikke gitt, jeg ble trillet inn på fødestuen. Mange korte heftige rier, fikk Fentanyl og lystgass og god støtte fra mannen min og svigerinna mi Pressrier i 22 min. Gutten var ute kl 20:12 Han var 3685 g, 51 cm og 35cm i hodeomkrets. Er nå lykkelig mamma til en fantastisk nydelig gutt! Vi koser oss masse. Og i dag har vi kjøpt oss leilighet som vi overtar om 2 uker.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Gratulerer så mye!!! 5. oktober er en fantastisk dato. Det var da jeg fødte jenta mi ifjor. Kos dere så masse!!
Voyeur Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Gratulerer så masse med (endelig) overstått fødsel og liten baby! Kos dere masse og lykke til videre;)
Fjerteberte Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Gratulerer så mye! (Hilsen en som digger begge datoene du nevner.... Vesla ble født 23 september 08, storebror er født 5 oktober 2005.)
cadence Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Gratulerer så mye, og lykke til videre med familien og ny leilighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå