Gå til innhold

Zassy kunne du sett litt på meg ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, må du huske på å ta alt jeg sier med en klype salt, jeg vil jo ikke at du skal gå å stresse og være bekymret fremover! Men jeg fikk en følelse av at du vil føde før termin og kanskje at samboeren din da er bortreist. Men at alt vil gå helt fint! og at han kommer hjem så raskt han kan når det skjer. Skal han langt unna? Husk, det er mye mulig jeg tar feil også, jeg bare sier hva jeg tror og føler her og nå, kanskje går du fullt ut også :) Lykke til med fødsel, det går nok kjempefint uansett :)

oi oi oi heheh skal prøve å ikke stresse med dette svaret..Egentlig ble jeg bare mest glad for å se at du føler han kan komme før, veeeeeldig klar for fødsel nå for å si det sånn.

Langt og langt !? Vi bor i Oslo og han skal reise vestlandet rundt, men han kjører bil og får evnt. ta fly om det blir krise..

Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg så får vi satse på at lillegutt kommer litt før og at pappa er hjemme :)

Ok når er det han skal reise bort da? Prøvde meg på å se dato for fødsel, men jeg har generelt lite erfaringer med å se dato, og det er også ganske vanskelig å se sikkert med tarotkort, men den datoen jeg fikk opp var allerede i oktober, nemlig 23/24. Ganske tidlig det da, men som sagt, stol ikke på meg, hehe ;p

Han reiser nå på mandag 18 okt. og blir borte hele uken , er han heldig får han dratt hjem fre. 22 hvis ikke kommer han hjem søn 24. så kan jo ligge noe i det da

Skal helt ærlig innrømme at jeg har tatt spå og tarot osv med en klype salt men syns jo det er fantastisk spennende alikevel. Så måtte bare benytte meg sjanen til å spørre og vittig morsomt hvis det stemmer

du får ha masse lykke til med fødsel da :) Må huske å si fra når du har født! :) Og ettersom han faktisk ikke er såå langt unna så kan det jo godt hende han rekker tilbake hvis fødselen skulle starte mens han er borte, er jo ofte det tar en stund før babyen kommer :) Det er nok lurt å ta det med en klype salt ja, men jeg har mange ganger truffet skummelt godt, mens andre ganger bommer jeg, enkelte er lettere å "lese" også :) De gangene jeg har truffet har jeg gjerne vært veldig sikker, og det har kommet veldig tydelig opp :) Men morsomt å prøve seg på dato da, skal ikke si at jeg ikke kan det før jeg har forsøkt, hehe. Men av erfaring er det lettere å spå HVA som kommer til å skje enn NÅR med kortene :) Ha en fortsatt fin fredagskveld :)

Annonse

Jeg kan overhode ikke noe med hva som er lett å spå osv men setter utrolig stor pris på at du tok en titt på meg. Og skal så klart si ifra når ting skjer.

Gøy at du får det til syns jeg, må jo være utrolig fascinerende å holde på med slikt.

Ha en fin fredagskveld selv :) Og igjen , takk :)

• 2 uker senere...

:( Fortsatt gravid..

Det skal sies at den 24. og natt til den 25. hadde jeg vooooldsomme kynnere.. Nå er jeg bare redd du ikke så 23- 24 nov for det er da jeg blir satt igang om jeg går over hehehe... og det har jeg greit LITE lyst til

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...