Vona Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 De hadde den på en Meny butikk for noen måneder siden, og jeg rakk å kjøpe 2 poser før de var borte. :-( De hadde formen til sombrero-chips, men hetet noe annet, og så mener jeg det stod at det var smak av nachos. (ihvertfall noe taco-aktig) Noen som vet?? Hvis jeg bare finner ut hva de heter og hvem som er produsent, så finner jeg kanskje ut hvordan jeg kan få tak i dem... Begynner å få abstinenser her. ;o)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Bugles med nacho cheese smak sikkert! Nam :-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Du tenker ikke på Doritos?
Vona Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2010 Takk begge to! Og det MÅÅÅÅÅÅ være Bugles med nacho cheese!!! (på posen var det bilde av fotball-VM eller OL eller noe ;-P , men sånne ting endres jo) Så tuuuuuuuusen takk!
Gjest Polpoti Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Bugels.. er også å finne i Ultra butikkene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå