Margarita -- Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Hvor mange laken/sengesett trenger jeg egentlig?
Ladybug~N&E Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 jeg har ett sengesett til vogndyna (40X80) og 4 sengesett til sengedyna (80x100) hadde også vogndyne i denne str etterhvert også og da hadde jeg vel 1 eller 2 egne til den også. jeg har 4 flanellaken og 3 tisselaken til sprinkelsenga. bruker flanellaken over tisselaken. tisselaknene jeg har er av frotte og glatt bomull og ikke særlig behagelig å ligge på. jeg synes det holder i massevis.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Det kommer litt an på da, men tisselaken kan være greit å ha noen av, for de kan man ikke hive i tørketrommel. Ellers hadde vel jeg bare 3 til den lille dyna og bare 2 nå når han har begynt med større i sprinkelsenga. Grunnen til at jeg hadde flere før var at babyen min gulpa helt ekstremt mye, så senga måtte skiftes på hvertfall en gang pr natt frem til jeg slutta å fullamme. Men hev jo sengetøy i vaskemaskina neste morgen og så i trommel, så var tørt til kvelden igjen. Nå har jeg bare to og bytter ikke så ofte lenger, så trenger bare etts skift.
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 jeg har 4 av hver, 4 laken, 4 dyne/pute trekk å 4 tisselaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå