Gå til innhold

Dere med to tette? Lysten på nummer 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo galskap, men nå er storebror 22 mnd, og lillebror 6 mnd (altså 16 mnd i mellom), og jeg tenker at vi egentlig bare skal kjøre på med nummer 3 så fort det lar seg gjøre..

Vi har alltid tenkt vi ville ha 3 barn fra før vi ble gravide første gang, uansett kjønn på nummer 1 og 2. (slår vel til med enda en gutt neste gang også)

Fikk ikke mensen igjen mellom de to første, så han nummer to var jo ikke heeeeelt planlagt, men hjertelig velkommen og vel så det:o)

Har jeg mista helt grepet eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, såpass ja, det fårn si;)

Nå har jo jeg bare vært tobarnsmor i 3 uker enda, men er allerede helt 100 % overbevist om at dette ikke er sistemann- vi skal ha 3 barn, minst! Men tenker samtidig at vi enda er unge, og har jo derfor god tid- så nummer 3 blir nok ikke like tett som 1. og 2.mann. Tenker at vi kanskje satser på en nummer 3 når minstejenta er ca 3 år eller deromkring, for å ikke slite oss helt ut heller så er det jo praktisk at de to største er ganske så selvhjulpne når tredjemann kommer. De sier jo også at det er spesielt fra minste barnet blir rundt året gammelt at det blir litt stress med to barn, to barn som fyker rundt og trasser og gjør ugagn- så for min del hadde det vært litt too much med en nyfødt baby i tillegg tror jeg :P

Skrevet

Ja ser egentlig den..

To trasskids og en baby på lasset, hørtes helt topp ut.. Djezzz!

Vi har allerede byttet ut 4 seteren med en 7 seter, så foreløpig er det ganske åpent hvor mange det skulle bli til slutt. Haha.

Mannen min beygynner å dra på åra, så selv om jeg er ung er han 10 år eldre ;o)

Ikke har noe å si for produksjonen, mer for oppveksten:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...