Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Når kom den og når forsvant den i deres graviditeter?? 1.graviditet: Kom ca uke 5 og varte til jeg var 7 mnd 2. graviditet: Uggen fra uke 5-9. Fra uke 9 KVALM til jeg var 5 mnd på vei 3.graviditet: Kvalm fra uke 5. Kvalmen kommer og går hele tiden. Er nå 8+0
Født 19.04.11 Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Er i uke 14 og har vært kvalm siden uke 7. Trodde dette skulle gi seg rundt uke 12,men sånn er det ikke denne gangen:-( har en gutt og en jente fra før, men har aldri vært så kvalm før. Det er kun når jeg spiser at kvalmen gir seg, men en halv time etter maten komme kvalmen igjen. fryktelig slitsomt - kan jo ikke spsie hele tiden...
mamseeeen Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 jada.. her er vi kvalm! Med frøken nr1 var jeg kvalm/oppkast fram te uke 15 Med frøken nr2 var jeg kvalm/oppkast fram te uke 13 Denne gangen startet det i uke 5, og jeg er nå i uke 23 og er fortsatt kvalm. Spyr ikke så mye lenger, men enkelte dager er verre enn andre. Har vært inn og ut av sykehuset for og få næring og kvalmestillende, men uten virkning. Venter gutt denne gangen så kanskje det er grunnen til at det ikke har gitt seg enda!? Er innstilt på å gå slik fram til termin i februar :/
snupp86♥ Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 var ikke kvalm med gutt nr 1... har nå vært kvalm fra ca uke 5 fram til uke 22... er fortsatt små kvalm innimellom og mest på kvelden... men kjenner og håper det begynner å slippe taket nå...
Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Kom rundt uke 6-7 og forsvant rett over 12
MissZanta Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 nr 1 = ikke kvalm i det hele tatt nr 2 = kvalm med oppkast fra uke 12 og holder på enda (uke 16+4) og blir bare mer og mer intenst :-( Kaster opp fra jeg står opp til jeg legger meg :-(
InsomNina Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Mitt første svangerskap - kvalme og oppkast startet i uke 6. Er nå 25 + 3 og fremdeles kvalm hver eneste morning. Spyr ikke lenger hver dag, men sånn innimellom. Har også dårlige dager innimellom, men er stort sett bedre på dagene
*Andrine* Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Er i uke 19 og akkurat nå er jeg veldig kvalm. Har kvalme med brekninger og noen ganger oppkast. Har opp og ned dager. Prøver nå akupunktur men er ikke sikker på om det er det som hjelper eller om det har vært tilfeldig at jeg har vært bedre et par dager etter behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå