Gå til innhold

Frustrert og forvirra!!! Hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg nesten gitt opp. Hadde IKM 14.september og har ventet tr på onsdag. Men den har fortsatt ikke kommet. Får negative tester (tester med billige-tester av typen staver). Testet senest i morges.

Hva er det som skjer??!!

Jeg har liggende en CB-digital med ukeindikator, men har ikke så lyst å bruke den før jeg vet... Er gått tom for billige-tester..

Kan det være at jeg gravid, eller burde jeg ta "hintet" ettersom jeg får negative tester?

Dette er 1 pp, og 2 mnd etter pilleslutt...

Noen som kan hjelpe meg?

Jeg har oppblåst mage og ømme bryster. I går fikk jeg faktisk den samme følelsen i brystene som jeg hadde da jeg ammet lillemor. Var akkurat som "melka rant"... Merkelig...

Takk for alle mulige svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen får ikke utslag på tester før flere dager etter IKM.. Det beste er å slappe av/tenke på noe annet i noen få dager til, og så teste heller. Kanskje man/tirs... Hvis det er 1-2 dager siden IKM, og så har du allerede brukt opp tester så er du litt vel ivrig kanskje? Ikke at jeg ikke forstår deg, men tror det er lurt å tenke på noe annet noen dager... Til neste fredag har du enten fått mens eller en pos. grav test.. tenk på noe annet, og la tiden gå ;) Sparer deg for frustrasjon og penger.. hehehehe...

Ikke at jeg ikke skjønner du er nysgjerrig, altså...

Skrevet

Huff, ja jeg begynte å teste litt tidlig og har testet i 4 dager i strekk nå. Venter til over helga da (dersom jeg klarer) hihi!!:)

Men er skikkelig frustrerende å hverken få mensen eller positiv test..

Skrevet

Eggløsning og mensen kan bli forsinket etter man slutter på ppiller. For meg har det gått 8 uker siden sist jeg hadde mensen og har bare fått negative tester. Tror det er fordi eggeløsning ble forsinket. Vet du om du har hatt EL? Håper uansett du er gravid da...

Skrevet

Fikk positiv test 10 dager etter ikm, testet 3 dager etter og ventet så en uke... ER TUNGT; men kommer mensen, så kommer den... Hvis ikke er man jo sannsynligvis gravid, evt kan du jo teste/ta blodprøve hos legen? :-)

Skrevet

Takk for svar!!

Ja, jeg sitte her med negativ test i morges (klarte ikke vente til i morgen) og INGEN TEGN til mensen. Skikkelig plagsomt!

Håper VIRKELIG jeg får en positiv test snart og at EL bare har vært litt forsinket!!!!:) Jeg vet ikke når jeg har EL, så jeg har bare gått ut fra "normalen"... Huff, dette er ikke for mennesker med liten tolmodighet!!!!....

Skrevet

sist testet jeg ikke positivt før 11 dager over ikm, så det er fortsatt håp:)

Skrevet

Har du hatt tr som vanlig etter p-pilleslutt?? Jeg er nå 3mnd etter p-pilleslutt men har ikke hatt mensen siden etterblødningen 6 dager etter at jeg sluttet..Så jeg aner ikke hva kroppen min driver med.. Kan være at kroppen ikke er helt i gang igjen etter pilleslutten og at syklusen er annerledes denne perioden..

Skrevet

Jeg har hatt tr som vanlig etter pilleslutt, og har ALDRI hatt problemer med ustabil syklus.. Derfor dette er så merkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...