Gå til innhold

Bidronninggele... noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne pp har jeg tatt bidronninggele. Begynte en uke før EL fordi jeg ikke fikk det før, og sluttet samme dag som positiv test.

Vanligvis har jeg positive EL tester i 3-4 dager, men denne gang var den bare positiv i 1 dag (fortsatt "sterk" strek dagene etter, men ikke like sterk eller sterkere kontrollstreken, dermed negativ) Har også hatt noen enooorme muskelsammentrekninger i livmoren, tror iallefall det er det det er, for det har tatt helt av der inni til tider.

Dagene rundt EL hadde jeg også fornemminger om stikk i brystene, men ømheten jeg pleier få et par dager etter EL er ikke kommet.

Nå er jeg helt bekymret for om jeg ødela hele syklusen min med denne bidronninggeleen, for ingenting er slik det pleier være...

Noen som har prøvd bidronningele og opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg prøvde bidronninggele denne syklusen. Trodde også jeg hadde EL etter ca 2 uker, men virker ikke som om det ble noe av likevel. Tror EL ble veldig forsinket (har fortsatt ikke fått mensen). Vet jo ikke om det er grunnen til lang syklus. Ikke så lenge siden jeg sluttet på ppiller og jeg hadde SA i juli, så det er mange andre grunner til at syklusen min er litt rar. Har hørt flere lure på dette med bidronninggele. Noen har opplevd det samme mens andre er kjempefornøyde og har blitt fort gravide når de har brukt det. Så ikke vet jeg...

Skrevet

Takk for svar!

Jaja, ser ut som jeg ødela denne syklusen med bidronninggele.. Det skal ikke skje igjen.

Kjente noe som skjedde igår, og tok en EL test for å sjekke. Jammen var den ikke så positiv som den kunne være. Teststreken lyste mot meg lenge før urinen i det hele tatt nådde kontrollstreken og den kom frem, og det har aldri skjedd før. Har alltid måtte vente ett minutt og to før jeg kunne lese av resultatet.

Dumt jeg allerede ble inseminert tidligere i uken da jeg fikk den første positive EL testen. Tydligvis har ikke egget klart å slippe da, så sikkert derfor den ble negativ igjen dagen etter. Får jo bare håpe at det ligger noen soldater inni der enda og venter, men det er vel heller tvilsomt.

Fy søren så skuffa jeg er nå :((

Skrevet

Du er ikke gravid da? Man får positiv EL-test da også vet du ;o) og man får som regel helt andre tegn i syklusen når man er gravid, så kan være derfor alt er så merkelig nå? Ta en graviditetstest snart vel :)

Skrevet

Jeg tok en graviditetstest herom dagen for å sjekke siden alt er så rart, men den var veeeldig negativ. Om jeg skulle vært gravid så hadde det vært fra forrige mnd, for jeg tviler på at en EL test ville slått ut positiv etter bare noen dager etter EL denne pp. Og da burde jo en g-test bli positiv også, tror du ikke? Ordentlig mens hadde jeg og alt også, så jeg har desverre ikke noe håp om uoppdaget graviditet, selv om jeg har aldri så lyst at det skal være grunnen.

Men takk for at du prøver å være ett lyspunkt i en kjip situasjon! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...