Musemor med tre søte små Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Endelig er kroppen igang igjen etter forrige MA. Nå skal vi bare bli ferdig med utredningen på hvorfor vi mister hele tiden, så er det på`n igjen....
Peispå! Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Det er alltid godt å se at kroppen er i rute igjen. Pussig, det er vel omtrent eneste gangen man virkelig ønsker at tanta skal komme... Hvordan går det med deg? Tok det lang tid før du fikk igjen tanta? Klem fra meg:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2010 Det går bedre, men blir fremdeles veldig trist inni mellom. Hvor lang tid det tok før tanta kom? Etter 1. MA tok det 6 uker Etter 2. MA tok det 4 uker Etter 3. MA tok det 9,5 uker. Siste gang hadde jeg utskrapning, de to første gangene fikk jeg piller.
Billie Jean Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Bra at kroppen har kommet igang igjen! Hvor mange ganger har du mistet? Fint at dere får utredning, håper de finner ut hvorfor og ikke minst at dere slipper å miste neste gang!
Peispå! Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Hmm, det var det jeg fryktet. Mente å huske at du hadde din siste MA rundt de tidene jeg hadde det selv. Da tok det lang tid med tanta denne gangen... Synes du det var greiere med revisio? Selvsagt er du trist!- tungt å miste gang på gang. Urettferdig, og så mange tanker som melder seg... Klarer du å vente til etter utredning?-vet du hvor raskt du får det? Selv synes jeg all venting i forbindelse med alt dette er slitsomt. Håper du er flink til å ta vare på deg selv:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2010 Ja, jeg vil klare å vente til etter utredning. Jeg orker ikke tanke på en gang til. Har tatt de første blodprøvene, skal ta flere på mandag. Mannen skal inn på tirsdag. Legetime 9. november, så det er ikke så lenge til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå