InLove♥ Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Her kommer jeg Testet svaakt positivt idag, men alle sier at ett kryss er ett kryss så da er jeg graviiiiiid.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Hei! Velkommen hit! Et kryss er et kryss... Jeg stolte ikke på mitt kryss heller, ble en ekstra tur på apoteket for å kjøpe en digital en! GRAVID sto det da! Hehe Ikke til å ta feil av iallefall! Lykke til!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Hurra! Gratulerer så mye:) Håper du får et flott svangerskap. Masse lykke til:)
anbjr `02,`09 + spire`11 Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Etter to svake kryss turte jeg så vidt å tenkte at jeg var det jeg også... men gikk på apoteket for å kjøpe en digital. Tror du ikke den dritten ikke funka da!! ARG....... Det var 144,- kr rett i vasken, og jeg som skulle overraske mannen min med en GRAVID pinne.. men men....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Man er like gravid uansett om det er kryss eller om det står gravid. Eller om krysset har en svak strek. Som legen sa til meg: Så lenge det er antydning til strek så er det hcg i urinen, og det er det ikke hvis du ikke er gravid :-) Så det har liten hensikt å ta haugevis av tester hvis man får en positiv en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå