Gå til innhold

Eggløsning og helgestemning!! Hipp hurra:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig, etter å ha tolket mer eller mindre svake streker på eggløsningstestene i to uker fikk jeg endelig et entydig svar! Ingen tvil om at streken er sterk og at egget står klart til å ta imot horder av sædceller som skal komme svømmende! Akkurat en måned siden spontanaborten, og jeg er fruktbar igjen:) Flaks for meg at vi hadde en kjapp en tirsdag (måtte jo ikke gå glipp av Grey`s anatomy) og en runde i går, torsdag kveld.

Så nå er det helgestemning, tacoen skal på bordet og rumpa skal i været (etter sexen altså;)

Og så, om to uker skal jeg ikke få tante rød, men det skal lyse mot meg en positiv test! Vel, jeg kjenner meg sjøl så godt at jeg vet at jeg ikke kommer til å vente helt til ikm-dagen med å teste... Utålmodig sjel i en utålmodig kropp, det blir en utålmodig kombinasjon:)

Håper alle andre prøvere får en fruktbar aften! Ikke verst å bli unnfanget i reklamepausen til x-factor!

Ja, og så hadde jeg et spørsmål i tillegg til dette hurrainnlegget: Hvor tidlig etter el har dere testet positivt? Kom igjen, gi meg noen gode tall nå!

Og så får dere ha en fortreffelig aften!¨

Ærbødigst,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Samme her! Her skal det humpes i pausen!!! Lykke til! Må bli en bra fredagskveld dette!

Skrevet

Hoi,hoi!

Ble i skikkelig helgestemning jeg nå:-)

Hadde selv el på man-tirs og styrte på, på samme vis. Det var også min første el etter en MA, så IVRIG!!!

Reiv med meg gubben innimellom slagene. dvs Greys, svigerfarovernatting o.s.v...

Humpet ivei tidlig og sent, og på siste runde kommer det fra gubben:-hvis det blir en sønn av dette, må han jo hete Jokke!! :-)

HA;HA!!

Dere får humpe ivei, så taco'en skvetter rundt dere!

Lykke til, og ha en fortreffelig fredag!

Skrevet

Skitt, jeg glemte helt gode nyheter!

Jeg fikk positiv test 8-9 dager etter EL sist jeg var gravid, så det er jo rimelig kjapt da:-)

Skrevet

trodde kansje jeg hadde hatt eggløsning siden jeg har hatt litt stikking der nede...og det kjennes litt stramt ut på enmåte..vanskelig å forklare,men fikk eggløsningsslim idag...så sa til gubben at han måtte belage seg på mere humping, hihi,

Skrevet

Vi er igang med prøvingen på førstefødte, og etter 60 dagers syklus, så har jeg endelig fått tydelige el-tester to dager på rad nå - en superduper sterk i dag, så her er det humpi pumpi for harde livet :) Er første prøveperiode, så er redd for å bli litt skuffa om et par uker, men vi får krysse fingrene for at reklamepausen på x-factor holder (reprisen på lørdag i tilfellet vårt, hihi)..

Skrevet

Hadde suuupermye el-slim i går, så jeg antar at el er overstått i dag, faktisk!

Alle andre måneder har jeg hatt samme mønsteret (har tempet, men ikke denne pp). Masse el-slim i mange dager, så plutselig opphold en dag, også full gass igjen en dag og to. Så..jeg bare går ut ifra at el er i dag! :) Fikk slengt inn en kjapp en, men p.g.a. min kjæres ryggproblem og mitt herpesutbrudd og masse annet tull...som vi har heeeleee tiiideeeen, så ble det ihvertfall en omgang i går....,...på gjesterommet til svigers! Haha!!

Anyway! Happy humpin for andre som har el i disse dager!!

P.s....min gladmelding blir jo at syklus denne måneden ser ut til å bli på vakre 33 dager! :D Hååååper inderlig egget slapp i dag!!! (er da måte på å måtte gå med el-slim i ukesvis, mener jeg!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...