Gå til innhold

Skal på 3d i uke 32+5, er det for sent..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr den siste tiden fått helt panikk når det gjelder kjønnet, jordmor var helt sikker på at det var jente, men magefølelsen min sier noe annet, bare sånn helt plutselig. Går å kaller babyen i magen han,. greier ikke si hun. Og jeg har handlet så mye rosa:(( Dessverre ikke greid å styre meg.

Jordmor mente det gikk greit frem til uke 34, men alt avhengig av hvordan baby lå.

Noen som har erfaring med så sen 3D?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går kjempe fint.. me var i uke 32 å jordmora sa det gav gode bilder når hodet ligger ned:) masse lykke te :)

Skrevet

ÅÅ, så bra å høre:) Den ligger med hodet ned, så det er jo supert;)

Skrevet

Det går nok helt fint. Det eneste er at de har mindre plass imagen, og hvis de skulle ligge i en litt "uheldig" posisjon, så er det ikke sikkert man får sjansen til gode bilder. Dette kan selvsagt skje når man drar på ultralyd tidligere i svangerskapet også, men da kan man komme tilbake for ny time.

Uansett, så vet jeg om mange som har fått kjempefine 3D-bilder så sent i svangerskapet.

Jeg var forresten i dag. Er 29+4. Fikk helt fantastiske bilder. Det er bare SÅ verdt det, syns jeg da!!! :D

Skrevet

Jeg var i uke 32. Fikk ikke så bra bilder fordi hun lå med hånden foran ansiktet og hodet ned, men man må vel bare ta en sjans.

Noen er heldige andre ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...