LINDA*** Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 GUTT ? Eller er det hipp som happ? 1. gang= kvalm : jente 2.gang = ikke kvalm: gutt 3.gang = ikke kvalm =....??? Ligger det noe i dette tru?
Feit no more Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Tja, si det... Jeg har en av hver og har aldri vært kvalm :-)
EgG Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Nå tror ikke jeg det er noe fasitt på dette, men jeg har hørt at man er som regel mindre dårlig i svangerskap med gutter da det ikke blir dobbel dose med xx kromosomer. (baby'n og dine egne) Myte eller sannhet? Lykke til!
tullemor75 Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Hmmm to svangerskap med MYE kvalme, og to gutter..;0) men kan jo være din kropp reagerer sterkere på jente kromosomet, og det dermed er en gutt denne gangen også. En aldri så liten bingo det der vil jeg tro. Men svaret kommer..
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 kan nok stemme. men tror ikke det er noe fasit på det. Jeg har en av hver og har ikke vært kvalm i noen av svangerskapene mine
Bumblebeee Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Første gang var jeg ikke kvalm og fikk en jente. Andre gang var jeg heller ikke kvalm, svangerskapene var nærmest identiske, så jeg var overbevist om enda en jente. Men ut kom en prins
Snuppa! Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Første svskap, kvalm og uvel, men klarte å fungere greit, blei jente. Andre svskap, VELDIG kvalm i 5 mnd, gikk inn og ut av sykehus, rett og slett helt forferdelig svskap, blei gutt.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg var bare litt kvalm om ettermiddagen etter jobb når jeg var sliten, de første 12-16 ukene og her kom det en gutt. Men jeg ble veldig kvalm av sjokolade og søtsaker, så da var det jo bare til å holde seg unna det da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå