Gå til innhold

Der kom endelig doppleren i posten! :) Tips ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte angelsound fra teknikmagasinet for over tre uker siden. Det stod på nettsiden at den var på lager, men det var visst bare lureri. Men nå er den ENDELIG kommet!! :) <3 Fikk Caremaxx istedenfor angelsound, men har lest at det er omtrent samme produkt, så det får være :)

Har lovt samboer at jeg skal vente til han kommer med å prøve den! huff vil prøve nå! Gruer meg litt også da.. Tenk om jeg ikke finner lyden.. Er 12+4 i følge legen, 13+2 ifølge meg selv. Legen fant hjertelyden tirsdag forrige uke.

Er det noen erfarne dopplerbrukere der ute som har noen tips å komme med ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulgte det med gel? Hvis ikke er det lurt å bruke olje/krem. Det fanger opp lyden lettere:) Og let nede ved skambeinet og føl deg forsiktig frem, det skal ikke mye til før hjertelyden kommer inn så ikke let som en gal men vær tålmodig, hehe :) Verdens vakreste lyd er det :)

Skrevet

Ja, var med en liten tube med gel. Er ikke av de mest tålmodige, men skal prøve så godt jeg kan :) Får prøve å ringe samboeren min og høre om han er langt unna! Tusen takk for svar! :)

Skrevet

Ja du får mase på han, hehe :) Skjønner det ikke er lett å vente :-P Du finner nok helt sikkert hjertelyden <3 Masse lykke til :)

Skrevet

Titter innom fra 3. trim.. :-)

Fikk Angelsound i uke 12 ca, mitt råd er å lete ganske langt ned. Helt nede med trusekanten. Bruk gel/olje, eller så hører du ingenting. Husk også at selv om du ikke hører hjertelyden, er ikke doppler'n ment som å være til noe medisinsk grunnlag. Kun at den skal kunne hjelpe gravide som er engstelige (selv om jeg vet man blir engstelig om man ikke hører noe)

Hos oss mista vi lyden en gang i uke 17, grunnen var at småtten la seg annerledes - så vær klar over slike ting også! :-)

Skrevet

Jeg prøvde å finne barnets hjertelyd i uke 15, men det klarte jeg ikke. Trodde jeg fant barnets hjertelyd, men så telte jeg slaga i minuttet og visste seg at det var min egen hjertelyd. Prøvde 2-3 ganger og ga opp til slutt (ja, med olje)

Håpe du får det til. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...