Gå til innhold

noen som har hatt tiidlig bekkenløsning?? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg er bare 5 uker på vei men idag er bekkenet mitt HELT ødelagt.. sitter her nå nesten på gråten jeg, gjør så utrolig vondt jo!

Er det noen som har hatt dette, må man til legen da eller?

huff 8 mnd til sånn og verre blir det jo, har ikke merket noe så tidlig de andre gangene.. råd mottas med <3 takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde bekkenløsning tidlig i forrige svangerskap. Denne gangen kjente jeg det også tidlig. Rundt uke 5, men det var bare den ene dagen. Tror jeg overanstrengte meg. Det gikk over og nå kjenner jeg ingenting.

Håper det varer en stund til bekkenløsningen kommer tilbake.

Prøv å slapp av så kanskje det går over =)

Ellers er det kanskje lurt å ringe legen og få henvisning til fysio slik at det ikke blir enda verre. Bedre å ta tak i det tidlig enn å gå slik lenge.

Skrevet

Sist jeg gikk gravid fikk jeg også vondt allerede i 5 uke. Jeg tok det opp med legen på 1. Kontroll og kom tidlig igang med fysio. Tok også hensyn der det lot seg gjøre. Ikke sitt med beina i kors, sett begge beina i bakken før du går ut av bilen, ikke løft tungt, flate sko, sov med pute mellom knærne osv...

Lykke til!

Skrevet

Oi! Jeg visste ikke det kunne starte saa tidlig!

Jeg er foerstegangs, saa jeg vet ikke hva det gaar ut paa, men var inne paa tanken i dag da jeg kjente merkelige smerter nederst paa korsryggen et par ganger i dag, liksom rundt halebenet. Kjentes ut som om det hadde laast seg fast, paa en maate... Kan det vaere noe saant??

Skrevet

tja, hva skal man si. ynes synd på deg. Jeg har store problemer selv.

1.graviditet: bekkenløsning fra uke 15. Har aldri blitt bra igjen etter dette. den gang kjennte jeg det kun bak

2.graviditet: bekkenløsning fra uke 8. Har aldri blitt bra etter dette heller selvfølgelig. Den gang verket jeg først bak. litt uti svangerskapet begynnte jeg å verke bak, fremme og nedover beina

3.graviditet: bekkenløsning fra uke 5. Kjenner det over alt.

Skrevet

Ja huff syns litt synd på meg selv også jeg :( hehe

Samme idag når jeg våknet, det gjør så vondt at jeg går rundt og får frysninger av det.. håper bare sånn at dette gir seg igjen og ikke fortsetter resten av svangerskapet :( huff hvordan skal alt gå da men barna og alt..krysser fingrene for at jeg er bedre imorgen, for nå vil jeg egentlig bare på legevakten og be de sette en eller annen sprøyte i ryggen på meg, men det går nok ikke an :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...