Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå jeg har så teit jordmor! Skikkelig kje! Tørr og skjønner ikke en liten spøk en gang. Er straks i uke 37 og spurte henne om det var muligheter for no akupuktur framover siden hu nevnte på at hu drev med det for kvalme og mye anna. Men nei da, jeg fikk ikke for jeg var for frisk. Ikke hadde hu no spess trua på det heler. Jeg hadde en rimelig tøff start i svangerskapet og har gått sykmeldt hele perioden men ikke noe akupunktur på meg gitt. Hadde håpa på at hodet hadde festa seg men det hadde det ikke heeelt gjort heller. Dør av misunelse for søstern min fødte en jente i natt og jeg er sikkert ikke moden en gang. Åååå dagens syteinnlegg ass. Sorry!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta akupunktur et annet sted. :-) Koster ikke all verdens. Skal ikke påstå 100% sikkert at det hjelper, men tok akupunktur da jeg var kvalm, og fikk i hvert fall sultfølelse så jeg fikk i meg litt mat, om ikke kvalmen ble helt borte. Tok modningsakupunktur senere og avtalte at hun skulle sette i gang fødselen hvis jeg gikk over termin. Hun påsto i hvert fall at hun hadde erfart at på de hun hadde satt i gang hadde ting skjedd i løpet av neste døgnet. Tenkte det var verdt et forsøk, og fikk time onsdag etter at jeg hadde termin. Knøttet kom torsdag morgen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...