Gå til innhold

Endelig bestemt vogn, og bilsete - hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har vi bestemt oss... Velger Emmaljunga Nitro City med tilhørende City Bag, og så kompleterer vi med Emmaljunga First Class bilsete som kan klikkes på understellet på vogna.

Nå gjelder det bare rett og slett å bare KJØPE det, før jeg ombestemmer meg igjen...:o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilsetet du har valgt er ikke anbefalt da, pga gjort det dårlig på sikkerhetstester...

Skrevet

Jeg har også kjøpt Emmaljunga vogn, men droppet bilsete da det kom ganske dårlig ut i noen tester jeg leste...

Skrevet

Hadde gått for et bedre sete hvis jeg var deg. Vet man kan få adaptere til maxi-cosi som kan brukes på emmaljunga vogner...

Skrevet

Det er basen som gjorde det dårlig, sete kom bra ut. Vi hadde setet med basen kjøpt før testen. Emmaljunga bytta støttebenet på basen etter testen, og føler meg trygg på dette var et trygt sete. Synes også junior lå veldig fint i sete i forhold til acta graco.

Nå fikk jeg ks, og synes setet var litt hardt å løsne fra basen, derfor har jeg solgt det, og velger et annet sete denne gangen.

Skrevet

Fint valg !

Hadde emmaljunga city cross sist, nå blir det igjen bare edge duo :))

Må bare finne ut kjønnet først så jeg kan velge ut fargen :P

Blir mørk lilla om det er ei jente, gutt så blir det svart og grå :D

Skrevet

Satser på at setet gjør jobben, det får jo like god karakter som maxi cosi og andre bra seter i andre tester - så lenge man ikke kjøper basen. Har fremdeles ikke ombestemt meg så jeg holder nok på valget. Alternativet vårt var bugaboo, og den er såpas mye dyrere - greit å spare litt også!

Skrevet

Da hadde jeg heller kjøpt et anna bilsete men.

Bra dere er fornøyde med vogna da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...