Gå til innhold

2 uker og spiser 130 ml

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 2 uker gammel. Han var 4 kg og 54 cm da han ble født, så han er en stor gutt.

Har nå begynt å gi han litt MME for jeg er sår og har brystbetennelse. Han har spist 80-100 ml de siste dagene nå, og igår bæsja han ut hele stellebordet(løs bæsj). Inatt og idag har han spist rundt 130 ml.

Er det for mye, eller tar han bare igjen for igår? Har trappet ned på maltekstrakten nå (ga 1 ts hvert måltid) og han er ikke noe syk ellers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

130 ml hver måltid

Skrevet

Babyen skal vel ha så mye han trenger? Ingen som fjerner babyen fra puppen fordi den har fått "for mye melk", det skal man ikke gjøre med flaske heller. La han få regulere dette selv og ikke tenk så mye på ml og hva som er "mye" og "lite". Sønnen min var oppe i 180ml pr måltid etter 2 uker, økte fort til 200... Lang og slank gutt som alltid får spise så mye han vil...

Skrevet

Min lille jente er 10 dager gammel, og veide 3840 og var 53 cm ved fødsel. I går pumpa jeg for første gang og fikk ut 120 av venstre bryst. Hun drakk alt sammen!! Og en time etter ville hun ha mer hehe

Så lenge de spiser, legger på seg og er fornøyde er det nok ingenting å uroe seg for ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...