Gå til innhold

Den tragiske historien til Christoffer...A-magasinet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hvem denne moren er. Hun er hjernevasket så det holder.. Barnevernet følger med på saken, men som dere sikkert vet, nytt barn- ny sak hos barnevernet. En pappa som er dømt for seksuelle overgrep eller vold mot egne barn kan etter endt soning KREVE samvær med egne barn. Og får det. Så at denne pappaen vil ha samvær med sine biologiske barn etter endt soning er meget sannsynlig.

Det er ikke barnevernet som bestemmer dette, det er sånn loven barnevernet er pålagt til å følge som er riv ruskende gal og vanskelig å jobbe etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si at når alt kommer til alt,så finnes det ikke noe BARNEvern for BARN!

Synes det er helt forferdelig at Christoffer måtte dø som liten gutt,mens moren som hadde hans største tillit lot han bli mishandlet til døde.

Lot en mann som ikke ville lille Christoffer noe godt,få lov til slå og underminere Christoffers følelser,tillit,glede, ønsker og LIVSRETT.

Trist at lille forsvarsløse gutten skulle oppleve så mye vondt den siste tiden før han ble begravet.Mens mennesker rundt ham ikke gjorde noe som helst.

Det går faktisk ikke an å være så hjernevasket som denne moren her,hun må da itillegg være tilbakestående.

Som velger denne ondskapssfulle mannen fremfor det aller beste du noen kan få oppleve i livet,det å bli forelder til et barn,om det er biologisk eller ikke.Det kjæreste og mest verdifulle en skal som forelder beskytte med sitt eget liv.

Tenker på at jeg hver dag bekymrer for ting som kan skje med barna mine,følelsen av et hjertet som holder på å sprekke av morslykke. Så utrolig glad og stolt av barna mine.

Da er det vannvidd og fullstendig uforstålig at ikke alle foreldre elsker sine barn over alt på jord.

Barna sine fremfor alle andre som måtte komme inn i ens liv

Velger vekk Chrisoffer for å få nye barn med nye mannen,blir jo det mest perfekte.

Ingen barn med adhd som kunne ødelegge,ingen urolige momenter som kan spolere dette fantasiske livet de skal begynne på med nye barn ,deres barn.

Er tilbøyelig til å si,at dette som skjedde lille Christoffer ble satt i verk av stefar og godtatt av mor.Ikke ti ville hester kommer noen gang til å kunne overbevise meg om noe annet.

Denne moren har i tillegg gjort noe annet forferdelig,fått barn med en som muligens engang i fremtiden i en rettskraftig dom blir dømt for å ha forvoldt Christoffers død.Å med dette la da to barn vokse opp med å ha en far som tok livet av deres storebror,herlighet for en røre.Kan se det for meg,når det kommer frem så blir det to muligens veldig unge mennsker som da skal forholde seg til det.Psykologi tjenesten neste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...