Dalmore Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Hei, jeg er ny her inne, er 5+2 i dag! Føler at formen er fin, selv om jeg er mer sliten enn vanlig. Noen ganger har jeg småbølger av kvalme, men synes egentlig det var verre i dagene før jeg testet meg. Venter liksom hele tiden på at kvalmen skal komme... Når ble dere skikkelig kvalme?
Giinaღ Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Er 5+4 og har også hatt noen dager uten å være uggen. Men i dag har jeg vært det noe igjen. Var det også ganske mye før IKM faktisk. Har nesten vært litt engstelig for at det har vært noe galt...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Er ikke gravid nå, men når jeg var det så hadde jeg småbølger av kvalme hele tiden som kom og gikk, noe som var forsåvidt greit egentlig.. men en uke en gang mellom uke 14 og 20 så hadde jeg skikkelig kvalme, bodde på badet noen dager i den uka der kan jo h vert omgangssyken og da, men jeg bruker nesten alldri å få omgangssyken så vær glad for småe kvalmebølger sier jeg bare hehehe .
gulda Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Dette svangerskapet kom den dagen jeg var 3 uker på vei, muligens et par dager før. Men husker jeg slet på jobb den dagen, og visste ikke at jeg var gravid. Nå kommer den og går, noen dager er bedre enn andre. I første svangerskap var jeg 8 uker på vei når den kom.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Sansynligvis et par dager etter befruktning. Jeg skjønte hvertfall at jeg var gravid lenge før IKM, testa positivt 3+4, da hadde jeg kasta opp på jobb dagen før og gått hjem. Kjøpte med meg en test hjem fordi jeg var så dårlig, var ikke i tvil om hva som var problemet. Uke 5 var jeg litt bedre, men da hadde jeg fri fra jobb og kunne ta det noe mer med ro, hadde ingen antydning til spying. Denne uka har vært jævlig på morran og bedre utpå dagen, og idag har jeg vært helt kjørt. Så litt opp og ned. La det gå over snart!
Nr 2 på vei <3 Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 i uke 6+6 kom den ( Etter uke 12 ble det bedre og bedre for hver dag. Er innom fra 2.trimester, er nå 14 uker og null kvalme, men er enda kjempe slapp om dagen og tom for energi..
feris *fødeklar :)* Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 5+5 da begynte kvalmen her..mitt andre svangerskap..hadde ikke noe på mitt første svangerskap... håper det gir seg om kort tid...skikkelig skipt dette..
RinaLouise Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Har vært mye småkvalm litt sånn nå og da de første ukene, så var det ett opphold på noen uker før kvalmen kom for fullt uke 8+3.
cougar85 Skrevet 18. oktober 2010 #10 Skrevet 18. oktober 2010 Kvalmen begynte i uke 6 og blir bare verre og verre.. Nå er jeg i uke 8 og vurderer gradert sykemelding,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå