Gå til innhold

Les gjerne denne artikkelen

Journalist Linn Hanssen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke hva du vil med dette, men antar at du vil ha en tilbakemelding.

Jeg har lest det du skrev, og lurer litt på hvorfor dere publiserte dette?

Det eneste du tar opp i artikkelen er sitater hentet fra forskjellige forum, skrevet av jenter som er i en vanskelig situasjon. Og info om DNA testing som er skrevet i tidligere artikler.

Hva ville du egentlig med denne artikkelen?

Sette lys på et følsomt tema? få jenter i denne situasjonen til å føle seg mindreverdige? minne dem på hva de har gjort? Var det for vise andre lesere på klikk.no at det er mange som er i denne situasjonen? Var det for å hjelpe noen? Informasjon?

Artikkelen din ga meg ingenting. Det står ingenting annet enn hva du kan finne inne på denne siden.

Synes du tar opp et viktig tema, men skjønner ikke hva du vil med det.

Og hvorfor er det et kommentarfelt på slutten av artikkelen? jeg vet dere bruker å ha det på alle artikler men i en slikt tilfelle så vil det bare bli drittkasting fra andre. Det var kanskje det du var ute etter?

Sånn som dette:

Vet hvem som er far til mine barn

15 okt 2010

Sv: - Hvem er pappaen min?

Flyfiller som ikke klarer å holde bena lukket for mer enn én mann av gangen innenfor en og samme syklus, er patetiske! De fortjener usikkerheten som følger med situasjonen de har satt seg selv i!

Jeg synes artikkelen var oppramsing av sitater. Og jeg synes at det gagner ingen å som leser artikkelen med interesse for å få hjelp eller råd om hva de skal gjøre i sin situasjon, at kommentarfeltet blir brukt til drittkasting. På denne måten er din artikkel og Klikk.no med på å mobbe kvinner som har kommet i en uheldig situasjon, selv om situasjonen er selvforskyldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...