Gå til innhold

Ligger babyen din på lammeskinnet uten klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at babyen skal ligge uten klær på dette lammeskinnet for at det skal ha noen hensikt? Jeg har på pysj fordi jeg er redd hun drar ned dyna. Vil jo ikke ha dyna for langt opp heller, er redd hun får den over ansiktet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Jeg har egentlig aldri tenkt på at de skal være nakne på lammeskinn.. :P Min har på pyjamas om han sover på det om natta.. Vis ikke blir han jo iskald når han sparker av seg dyna.. Om dagen i våkna har han og på klær.. Bruker det mest for lite kos, varmt og lunt.. Og han er varm med lammeskinn, med klær.. :) Tror nok du kan ha klær på...

Skrevet

Har ikke lammeskinnet i senga, men noen ganger så ligger hun naken på det på gulvet i stua for å lufte rompa litt;)

Skal legge det i senga når det blir litt kaldere i lufta. Og da blir det med pysj. Hun sover alltid med pysjen på.

Skrevet

våkna=vogna.. :P ikke alltid greit å multitaske.. :P

Skrevet

Nei her ligger hun alltid med pysj oppå lammeskinnet i senga. Hun ligger med armene opp over hodet og sparker av seg dyna innimellom så det hadde blitt alt for kaldt for hun å ligge naken. Temperaturen på soverommet ligger på 19-20 grader og da hadde hun nok fryst godt ja! Hun sover ikke like godt uten lammeskinnet eller natta etter jeg har vasket det, sikkert noe med at hun lukter seg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...