Student89 Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har masse kynner om kvelden, kan ha 5-6 på en time.. Og det er ganske ubehagelig. Siste tiden har jeg vert så svimmel, og slapp.. Almentilstanden min har sunket mye, og jeg som var i så god form! Så kommer det en del slim i ny og ned, noen ganger det den gjennomsiktig, andre er det litt hvitt i det, og noen ganger er det gult.. Jeg er bare 33 uker på veg.. Noen som har opplevd det samme?
cadence Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Syns du skal ta en telefon til jordmor eller lege. Er det lenge siden du var på kontroll? Det kan være blodtrykket som er lavt, lav blodprosent (lite jern), en urinveisinfeksjon på gang. Slimet kan være slimproppen (den kan komme litt om litt), eller "vanlig utflod". Men gult? Kynnerne kan bli riktig plagsomme hvis man har urinveisinfeksjon. Har selv plagsomme og til dels vonde kynnere, men har ikke UVI. Ring du! Bedre det enn synsing her inne:) Lykke til:)
Student89 Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2010 Var hos jordmord på mandag, ingen uvi, blodtrykket er helt topp 125/60, går på jern. Men hvor mye kynner (ofte) før det blir mye? Ja, klart er jo bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.. Junior er i allefall i veldig aktivitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå