Gå til innhold

HVORFOR VENTE TIL BARNA ER 3 MÅNEDER FØR MAN VAKSINERES?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke behov for tygde, det tror jeg er noe menn sliter mer med. Jeg kan sikkert representere noen her inne, det er jeg helt sikker på.

Jeg kan diskutere på hvilket grunnlag jeg vil, du får bare være glad for at nettopp jeg ikke er barnet ditt, du ville fått store problemer med å skvise meg inn i boksen. Også får du slå deg på lårene og takke Gud for at jeg ikke er din kvinne, jeg ville gitt deg tequlia til frokost, for å myke deg opp i kantene.

Fortsetter under...

Du kunne vært en fin stemme her inne, gitt at forutsetningene for din holdning ble tilkjennegitt på et tidligere tidspunkt. Da ville man forstått hvorfor du hadde en så tilbakeholden posisjon i forhold til vaksiner. Frem til nå har du kun fremstått som trassig, noe du enkelt kunne sluppet unna. Kun et vennlig tips.

Drikker ikke til frokost, men skal man absolutt ha tequilla så foretrekker jeg "Patron Silver".

Behovet mitt er anderledes ditt, dessuten var jeg ute tidlig med mine forutsetninger. Jeg har vært på dette forum lenge. Men jeg vet, det er urettferdig, siden jeg fremstår som anonym.

Den eneste jeg har sett klart her inne skeptisk til vaksiner er mamma x 3 og helseinteressert, jeg tenkte debatten trengte noe nytt

Anonym: "Den eneste jeg har sett klart her inne skeptisk til vaksiner er mamma x 3 og helseinteressert, jeg tenkte debatten trengte noe nytt"

Feil. Jeg er skeptisk til vaksiner, fordi det er det vitenskapen per definisjon er. Ellers ville den jo ha sluttet å forske på vaksiner og slått seg til ro for lenge siden. Skulle forskningen vise at påstandene om at vaksiner er farlige og lite effektive er sanne vil jeg innrette meg etter det, slik som hele verdens vitenskaplige samfunn. Men det er nå ikke slik at vaksiner er farlige og lite effektive.

Mamma-x-3 og Helseinterresert (har jeg feilstavet det riktig nå, tro?) er negativt forutinntatte og er bare her for å bekrefte sine fordommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...