Gå til innhold

skal på ultralyd på mandag.

Anbefalte innlegg

Gjest Inlove.....

Er da 7+3.. Gleder meg og gruer meg.. håper alt ser bra ut der inne..

Kvalmen har nå kommet hos meg og kaster opp. hadde håpet å slippe unna det denne gangen men..

Får håpe det varer kortere siden det kom senere enn i forrige svangerskapene :)

Flere som har vært eller skal på tidig ultralyd ?

Fortsetter under...

Jeg skal på legesjekk tirsdag og er da 7+1. Det blir spennende.

Sekretæren jeg snakket med var temmelig knapp, så jeg vet ikke egentlig hvilke undersøkelser som omfattes, og om tidlig ul er en av dem. Håper det. Men det hun sa, var i alle fall at de kunne høre hjertelyd og finne ut om det var ett eller flere fostre, så det er jo det viktigste.

Jeg er også lite bra nå. Jeg har ikke kastet opp så mange ganger, men jeg har alltid maten - og ikke minst drikken - høyt oppe i halsen og føler meg konstant full i magen - og gjerne sulten på en gang. Plagsomt. I natt var jeg skikkelig dårlig med oppkast...

Vi får håpe at vi begge kommer oss snart!

Jeg var paa ul mandag 11.10, var da ingen hjerteaktivitet... Skal paa ny ul 22.10 og er veldig spent. Det er 2 aarsaker til at de ikke kunne se hjertebank, enten sen egglösning eller dödt foster. Blodprövene var fine da. Hadde siste mens 1 dag 22 august, fjerna spiralen i mai. Ellers var det egentlig ingenting aa se bortsett fra et svart ''hull'':/

Lykke til:)

Annonse

Jeg og samboeren var på tidlig UL i går, både utvendig og innvendig, og da så og hørte vi et bittelite hjerte banke! Det var ellers vanskelig å se at den bittelille krusedullen skulle forestille et lite liv...

Jeg trodde jeg var 7 +1 i går, men jordmoren trodde jeg var kortere på vei, et eller annet sted i uke 6. Hun kunne ikke si det sikkert, pga måten fosteret lå på, men det vil jo vise seg!

Det viktigste er jo at alt så bra ut! Herlig å høre hjertelyden!!!

Jeg var på tidlig ul den 21 okt og da fant legen en liten plommesek så hun mente at jeg var mye tidligere på vei eller at fosteret har stoppet opp å vokse så jeg fikk noen medisiner som skal hjelpe det vokse..skal tilbake til ny ul den 4 nov og da håper jeg at vi kan se et hjerte slå..I følge min siste mens så er jeg 5+2 i dag...

Annonse

skal på tidlig ul i morgen pga to spontanaborter etter hverandre...begge gangen har fosterene død i uke 7 så i morgen er jeg 7+2 så da mente han at da skulle de se om det gikk greit denne gangen..gru gleder meg.. forventer det værste og håper på det best=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...