Gå til innhold

Hvor får man tak i gode ammebh'er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt noen på Lindex (150 kroner per stk), men tror sannelig de blir i det trangeste laget.

Skal man gå opp en cup på ammebh?

Bruker 85b eller 80 c til vanlig. Nå kjøpte jeg i 85 D, men da må jeg kanskje opp i.....E???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en med spiler på Kappahl til 150 kr. Gikk opp en str i cup. Tror ikke jeg kjøper flere enda, siden jeg ikke vet hvor store de blir med melk...Angrer på at jeg kastet de jeg brukte sist, for klarer ikke finne tilsvarende noe sted...

Hadde de med spiler på Lindex?de jeg fant der var godt polstret, ikke helt hva jeg er ute etter...må ikke være spiler, men kraftig støttet under og mellom liker jeg best...

Skrevet

Kjøpte en med spiler på Kappahl til 150 kr. Gikk opp en str i cup. Tror ikke jeg kjøper flere enda, siden jeg ikke vet hvor store de blir med melk...Angrer på at jeg kastet de jeg brukte sist, for klarer ikke finne tilsvarende noe sted...

Hadde de med spiler på Lindex?de jeg fant der var godt polstret, ikke helt hva jeg er ute etter...må ikke være spiler, men kraftig støttet under og mellom liker jeg best...

Skrevet

Forrige gang kjøpte jeg mange på lindex, cubus og kappahl. Jeg ble liksom aldri helt fornøyd. Enten strammet de for mye enkelte steder, eller så gav de stygg fasong. Jeg syntes det var bortkastet å bruke penger på dyre amme-bh'er. (Selv om jeg sikkert brukte utrolig mange penger på å prøve ut forskjellige).

Denne gangen skal jeg kjøpe en Bravado seemless, og hvis jeg blir fornøyd skal jeg kjøpe enda en. De er dyre, men kjenner mange som anbefaler dem (Ikke de tynne microfiber). Bravado kan du finne på nettbutikker og på babyutstyrsforretninger..

Skrevet

Anbefaler ammebh fra Change eller evt Anita som de selger på bl.a Baby Shop. De koster litt mer enn de fra billigkjedene, men er absolutt verdt pengene! Fine er de også:-)

Skrevet

Hei :)

jeg har kjøpt 2 stk ammebh` er på mammatrend.no. De koster en del altså, dersom du ikke kjøper på salg. men jeg synes uten tvil det var verdt det.

Bh`en er både behagelige og SEXY. Kan ikke se på dem at det er ammebh`er i det hele tatt.

(Den jeg kjøpte på salg betalte jeg vel et par hundre kr for.)

Skrevet

hvor kan jeg kjøpe et par BILLIGE amme bh som jeg kan ha med på sykehuset??? orker ikke kjøpe skikkelig amme bh før melka er godt i gang å jeg kan se hvor stor jeg trenger :) bruker E 85, men må ha i 90 F/G tror jeg,

Skrevet

jeg har kjøpt både på H&M, sparkjøp og en dyyyr mor/barn butikk...

Men jeg likte faktisk best de på HM :) Koster 199 for 2 pk, og de er uten spiler. Men satt godt alikevel:)

Jeg liker best de uten spiler, og det anbefalte helsesøsteren også...:-)

Erfaring i fra sist! ;-))

Skrevet

Gå på en ordentlig undertøysbutikk og få hjelp. Det er verdt å bruke noen kroner fremfor å betale 150 per stk for mange som ikke er så gode.

Jeg betalte ca. 350 for en fra Change. Hun i butikken var veldig behjelpelig og ga meg tips og råd, og hun sa at man bør gå opp MER enn en str.. I hvert fall til den du skal bruke den første tiden.Så kan man heller kjøpe fler når melk og sånn har stabilisert seg.

:-)

Skrevet

Men det kommer sikkert også litt an på hvilken str man bruker fra før.

Bruker 85E til vanlig, og har problemer med å finne gode bh'er med ordentlig støtte i "billigbutikkene".

:-)

Skrevet

ja jeg ska på change å kjøpe når jeg vet hvor stor str jeg trenger etter melka er kommet :D

Skrevet

Jeg har kjøpt en billigbh på HM til å ha med på barsel, så skal jeg reise på Babyshop og kjøpe når jeg vet sånn ca hvor stor jeg blir.

Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med den de har på spar kjøp jeg. litt stor i størrelsen men det gjør ingenting, bra kvalitet (holdbar) og komfortabel. m spiler :)

Skrevet

Det hørte jeg faktisk noen sa....-at de på Sparkjøp var veldig gode.

Jeg var for å se etter selv, men da fant jeg ingen.

Skrevet

med forrige barn brukte jeg amme bher fra cubus og spar kjøp, men synes aldri der var kjempegode... formløse og slappe, og følte meg ikke akkurat veldig sexy... Ikke bare er man full av melkeflekker og gulpeflekker, men man føler seg ikke fin under engang...

Så denne gangen har jeg vært på Change, etter tips fra ei venninne. FOR det første! jeg har fått en BH i riktig størrelse! :) og de er fine, støtter, og man føler seg litt ekslusiv under der og... Ikke bare slapp.. :) hehe. 400 kr kostet de jeg kjøpte. synes ikke det var så ille...

Skal nevnes helt til slutt at dette er bare min opplevelse av disse bh`ene... Hver sin smak! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...