Gå til innhold

Diare/løs mage, noe på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry altså, men man kan jo spørre om alt her ikke sant?

Synes å ha lest at det er vanlig med løs mage dagene før fødsel. Jeg har egentlig slitt med hard mage hele svangerskapet, så dette er jo nesten litt merkelig. Har hatt løs mage et par dager nå, men i dag er det virkelig i siget her, hehe. Kan jo hende jeg har spist noe dårlig også da. Hva er deres erfaring rundt dette?

(det er egentlig lenge til termin da, 2,5 uke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk magasjau (som vi kaller det her jeg bor..) ca 5 dager før jeg fødte førstemann.. men den dagen han kom, da hadde jeg skikkelig skikkelig trøbbel.. og følte at jeg måtte på do hele tiden selv om det ikke kom noe som helst.....

satt på dossen nesten konstant og i en evighet av gangen syntes jeg.. nesten så bf ikke fikk lov å bruke doen.. haha!

men det er jo veldig vanskelig å si da... for det kan jo være noe du har spist også..

du får være litt obs for sikkerhets skyld ;)

(førstemann kom 8 dager før termin btw..)

Skrevet

Har hört at man får lös mage dager för ungen kommer... at kroppen lager sitt eget klyster, for å tömme tarmene! Får håpe det er det som skjer, og ikke at du har spist noe funky :P

Skrevet

ja, det er jo så dumt at man ikke kan vite :) Det kan jo egentlig være hva som helst. Kanskje ikke så lurt å gå og håpe på fødsel så lenge før termin, for det kan jo fort gå fire uker uten at det skjer noe.

Egentlig har jeg litt å gjøre før fødsel, så det kan godt drøye til neste fredag, da hadde det passet fint ;)

Skrevet

Har hatt løs mage flere uker nå, men har ennå ikke født:-(termin om 3 dager. Mye doflying har bare ført til hemorider

Skrevet

æsj, kjedelig da M27. Hemorider er kjipt :( Håper det snart skjer noe da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...