Gå til innhold

Uttak/innsett uke 42..

Anbefalte innlegg

Hei.

Har vært på UL idag og legen talte ca 15 egg, så da skal jeg til uttak på mandag og innsett på onsdag. Er ganske lettet, da forrige gang fikk de bare ut totalt 5 egg og var redd det skulle bli likt eller færre denne gang.

Så da var den bekymringen over, starter vel på nytt neste uke med den evinnelige "er jeg gravid? er jeg ikke gravid? er det mensen som kommer no?" Huff. Noen som har klart å finne en måte å la være å fokusere på dette?

Noen andre som er ca like langt i løypen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142439537-uttakinnsett-uke-42/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg skal på første UL i dag,og er såååå spent!!!!

Hvis alt er som det skal,så blir det uttak tidligst mandag. Så da er vi likt i løypa:) Skulle gjerne visst om en måte for å la være å fokusere på dette....men tankene kverner i hue,Heele tida!!

Jeg krysser fingrene for oss alle sammen:)

God helg,og tvi tvi:)

Lykke til på UL idag da Gulljakten, så får vi håpe du har fått mange egg og får uttak tidlig neste uke du også :) Du får gi en lyd om hvordan det går!

Lykke til til deg også Oliva, får håpe eggene vokser seg store til mandag så du får innsett snart du også!

Jeg satt en eggløsningssprøyte kl 2030 i kveld, og skal ta ut egg mandag morra:)) Så da er vi nøyaktig like langt i løypa!

Gynekologen kunne telle ca 13 folikker. Håper på god kvalitet:)

Lykke til alle sammen!

Annonse

Nå har jeg vært på ny UL og eggene hadde vokst seg større sånn som de skulle. Nå blir det eggløsningssprøyte i kveld og uttak på onsdag. Det er første gang for oss, så dette blir veldig spennende!

Håper alt har gått bra for dere som hadde uttak i dag!

Hei.

Da har jeg vært på uttak idag. Fikk ut 10 egg, så det er i alle fall dobbelt så mange som forrige gang. Så er det bare å vente i spenning på tlf i morgen tidlig om hvordan det har gått med eggene og forhåpentligvis blir det da innsetting på onsdag. Og så kommer to veldig lange uker!

Så bra at eggene hadde vokst fint Oliva! Greit å endelig komme ett skritt videre med uttak og innsett..

Hvordan gikk det på uttak i dag ViVenter?

Heisann!!

Da var det overstått med uttak i alle fall. Fikk ut 14 egg, og jeg håper selvfølgelig at de skal kunne brukes...

Så nå er det bare å vente på tlf i morra i 9-10 tiden *spennende*

Skal forhåpentligvis sette inn et befruktet egg på onsdag formiddag!

Helst vil jeg ha egg på frys også.

Hei.

Da har jeg fått tlf fra klinikken idag, kjenner jeg er ganske skuffet. Av 10 egg var det bare 3 som var blitt befruktet, håper virkelig minst ett av de utvikler seg fint til imorgen. Trodde at siden jeg fikk ut dobbelt så mange som forrige gang at jeg skulle ha litt mer å gå på denne gang, men den gang ei, tydeligvis.

Da blir det å leve i spenning fram til imorgen, og tenke minst mulig på dette (som om det er mulig).

Håper du får litt flere befruktede ViVenter!

Masse lykke til til dere andre!

Heisann! Fikk telefon i dag jeg også.

Av 14 egg valgte de å gjøre microinjeksjon på 10 av de.

8 er blitt befruktet! :)

Kvalitet får vi ikke vite noe mer om før i morra. Jeg har et håp om å få et par på frys.

Masse lykke til i morra Cece! Det kan godt være kvaliteten er på topp, vet du:) Ikke mist motet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...