Gå til innhold

39 dager igjen! Flere som verker i rygg osv?Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden har flydd og nå kommer siste innspurt. Er vel offisielt høygravid nå, så en del plager må jeg vel regne med.

Finner ingen god stilling når det gjelder den brennende verken i ryggen. Det rives og slites i sidene og kynnerne kommer i stor grad.Noen morgener er jeg uggen og om kvelden har jeg ødem i anklene. Den siste uken har jeg fått mensmurringer også.

Noen som har gode råd for stillinger som lindrer ryggen? det brenner litt forskjellige steder til ulike tider ....

Håper virkelig jeg får til termin denne gangen, er så spent på å møte den lille :)

Flere som teller ned fra 40 nå??? :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!!

36 dager her og FULL nedtelling! Jeg sliter og med smerter i korsrygg, hofter og nakke.

I går var jeg litt desperat, hadde nok overdrevet ryddingen litt. Så jeg drog fram spikermatta, la den på gulvet og meg oppå. Så la jeg beina i 90 graders vinker oppå sofaen.

Er ikke lenge det er mulig å ligge sånn på rygg, får fort åndenød. Men kun etter noen små minutt så lindret det veldig mye. FLyttet meg ørsmå cm flere ganger på matta, sånn at ryggen hele tiden traff nye pigger og nye punkter.

Sov faktisk bedre også!

Skrevet

har i dag 25 dager igjen :) har mye vondt i korsryggen, og bekkenent og mye kynnere og murringer osv.

har ikke sjans om å ligge på rygg, sover så innmari dårlig på natta for alt gjør vondt. så gleder oss til han kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...