Gå til innhold

Dere som har mistet sexlysten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at dere har mistet lysten på sex, eller har dere mistet lysten på sex med deres "kjære"?

Klarer ikke helt å forstå at noen bare kan miste lysten. Hvordan reagerer deres menn på null sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Tenk om det var motsatt? At han aldri ville, for han hadde ikke lyst... Vi hadde garantert søkt oppmerksomhet andre steder... Dersom partneren ikke har lyst lengre, så vil man jo med en gang føle seg minde attraktiv. Hvertfall de fleste av oss.

Skrevet

Jeg var ikke så veldig intr under mine 2 grav... Vet ikke helt hvorfor.. men følte meg helt MØRBANKET i musemor etterpå.. kunne nesten ikke gå, så var bare kvelden som ble aktuelt... (Sikkert grunnet hovne slimhinner).. og da frister det ikke så mye...

I tiden etter ungene ble født, var det heller ikke øverst på lista. Første perioden er du jo spent på "der nede".. så etterhvert var det grunnet lite søvn og overskudd.. når en først skal legge seg, så vil man liksom sove.. primærbehov først.. kan ikke tenke meg han synes det var så spennende.. følte seg nok avvist... men håper det ikke blir like ille denne gangen....

Skrevet

Hos meg var det litt at jeg mistet lysten på mannen min og sex, altså begge deler. Dette var like etter vi fikk barnet vårt, jeg var bare 23-24 og hadde aldri i livet trodd at jeg, som nesten var litt "nymfoman", skulle miste sexlysten.. Den kom tilbake etter nesten et år, da hadde jeg gått fra mannen min, og fant meg selv seksuelt igjen sammen med en gammel flamme..

Sammen med BF igjen nå, og vi har lyst på hverandre, men vi er mye mer avslappet til sex, så 2-3 ganger i uka er nok, og ingen av oss maser om mer.. :)

Skrevet

Jeg har mer lyst på nabomannen.

Skrevet

Periodevis har jeg null sexlyst, har altså ikke lyst på noen menn...

Skrevet

Jeg kunne heller ikke forstå at det gikk an å miste sexlysten. Har alltid vært den i forholdet som alltid er klar og som ble snurt når jeg ble avvist. En traumatisk fødsel, smerter i underlivet, lite søvn og en liten dæsj krangling på grunn av at vi var frustrerte og slitne: vips, ingen sexlyst. Bedre nå etter ett år. Jeg var på det værste innstilt på at gubben fikk ha seg andre steder om han trengte. Han syns det var et hårreisende forslag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...