Ønskebaby08*12 Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Har begynt med akupunktur for å regulere syklusen, den 27 september stakk nåler med tanke på å få EL, vet jo ikke om det funket, for gikk tom for EL tester et par dager etterpå... Uansett, så skulle jeg vel hatt mensen i disse dager, men fortsatt ikke tegn til den. Så nå venter jeg bare på TR, evt å kunne ta en test for å sjekke om jeg er blitt gravid (krysse fingrene). Skal teste i løpet av helgen, for skal stikke nåler igjen på mandag, enten for å trigge mensen og intensivere litt, eller styrke livmoren i tilfelle jeg er gravid. Spennende er det uansett, og samtidig så frustrerende dersom det ikke går.
Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Ser vi er i samme situasjon Skulle etter kalenderen hatt tr i går. Men ingen tegn til den her heller. Tok en billigstrimmel i går men den var negativ. Så blir å vente her også. Tar vel nye test på søndag om ikke noe har skjedd. Lykke til
mimmi2 Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Noen som vet når man kan teste etter endt pergo kur?
Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Nei, beklager. Jeg kan ikke noe om slikt. Er bare 3 pp vår så vi har ikke gjort noe annet enn å ha sex som vi pleier. Er rimelig ofte så har ikke begynt med el tester engang, selv om jeg skulle ønske jeg hadde gjort det nå som tr ikke viser seg. Kunne jo vært greit å vite litt mer nå Men er det ikke på ikm dagen uansett da eller? Vet ikke helt hva pergo er *rødme*
mammas skatter <3 Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 mimmi2: veit ikke om du mente g-test eller EL-tester, men da e brukte pergo og ovitrelle så kunne en ikke teste før etter 10 dager etter forvente EL. alså på ca dag 25.men d va pga ovitrelle som da skulle være ute av kroppen. hos me va d da negativ og så 2 dager etter va den svak svak positiv g-test. og da gravid:)
mimmi2 Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Tenkte på g test ja Er bare så ivrig at jeg vil teste med en gang. Men har nettop hatt el så da må jeg vel vente?
mammas skatter <3 Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 ja d bør nok d:) d skal jo ca være 14 dager fra EL. så da kan du kansje teste på dag 10 etter EL.. men d spørs jo eventuelt på hvor tidlig egget fester seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå