Gå til innhold

HVOR mange DAGER igjen FREDAG 15. oktober DA???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tur til å starte en sånn her tråd:) Jeg har 11 dager igjen til UL termin! Snart en-sifra:) Skal på Sverigetur i dag, så håper jenta mi slipper å bli svensk..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

35 dager igjen......... jipppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Gleder meg som en unge til å holde gullungen min i armene mine :)

Skrevet

Bara TVÅ dagar kvar før mig! Känns inte som att det kommer att ske ännu :(

Skrevet

8 dager igjen til UL termin.

Drømte i natt at fødselen startet, gjett om jeg ble skuffet da jeg våknet opp og det bare var vonde kynnere som plaget meg;( Har hatt vonde kynnere og masse tak og stikninger i ei uke nå, kjenner at det begynner å ta på. Men babyen står fortsatt høyt i bekkenet, og viser ingen andre tegn til å komme ut, så... :(

Tålmodighet er en dyd!

Skrevet

Tror jeg har 50 eller 51...?dager igjen. Termin 5. desember! Aaaaaltfor lenge igjen :(

Skrevet

13 dager igjen her. Og jeg er vel kanskje den eneste her som ønsker å gå over termin hehe. Har så mye å gjøre!

Blant annet hente hjem hingsten min i dag, og så må mamma lære seg å håndtere ham før fødsel siden hun skal være hestepasser de dagene vi er vekk :) Og fikse hovpleie og vaksine til ham ASAP. Også har jeg faktisk ikke pakket ferdig bagen... Også må jeg fikse madrass til vogna som mini skal sove i, siden den som er i er så tynn. Også må jeg få barbert legga og klipt tånegler OG klørne til bikkja, skrive rutineliste til pappa som skal være barnevakt, vaske klær...og det ene badet.

Sukk. HAR jeg mye å gjøre?? Ja.

Skrevet

53 dager igjen, og termin 7.desember, så da har du vel 51 dager igjen da ;))

Jeg har ordnet meg med en sticker, som forteller meg hvor langt jeg har kommet, og hvor mange dager jeg har igjen. den er kjempesøt, og du kan lage deg en selv - helt gratis på

http://lilypie.com/

Har også laget en til sønnen min, som forteller hvor mange år, uker og dager gammel han min er.

Du kan lime den inn på nettsider som for eksempel facebook :)

Skrevet

2 dager igjen. skal til jm-kontroll snart. Spent på om hun kommer til og evt strippe meg, hun sa det ved forrige kontroll at hun kunne kanskje hjelpe meg litt hvis jeg kom på denne kontrollen:) håper håper...vil ha denne fødselen overstått og lille junior ut sammen me oss nå:)

Skrevet

12 dager igjen... *sukk*

Skrevet

33 dager igjen! Bare en måneds tid til termin!! :D Regner med å gå litt over da... virker som de fleste førstegangs gjør det.

Skrevet

23 dager til UL termin (17 til mens termin)..Tida har gått ALTFOR fort.har jo masse å gjøre:/

Skrevet

9 dager til ul termin! Lillebror er godt festet og ligger heeelt nedi bekkenet, men har ellers ingen tegn til at noe skjer her med det første! :/

Lykke til med alt du har å gjøre, Hestestudina!! hehe :))

Skrevet

5!! Men ser ikke ut som d blir noe fødsel med d første.......:S

Nå har jeg viiiirkelig lyst til att d skal skje noe snart!!

Baaaaaaah........ Men heldigvis er det helg nå, så da har jeg vertfall litt å gjøre på ;-)

Skrevet

Hadde menstermin i går og så har jeg UL termin om 3 dager......

Har hatt flere kvelder nå da jeg har vært sikker på at noe var på gang, men så har det gitt seg.. selvfølgelig.....

skjer det i kveld igjen skal jeg gjøre masse husarbeid, for nå er jeg lei av lure-rier (haha! lurerier! :P)

Skrevet

12 daga til ul-termin og 8 daga til mens-termin :-)) Uaæææ- d nærma seg :-)))))

Skrevet

-2 dager...

Var hos JM i går, og hun sa at siden formen var så god både hos meg og lillegutt, så kom det nok ikke til å bli satt i gang noe før 14 dager over termindato. Jaja, får håpe han "popper" av seg selv, det er vel det beste!

Skrevet

TERMIN IDAG, men driver og pusser opp og flytter så kan godt vente noen dager;) selv om jg gikk i to uker med alle slags kjærring råd til nå.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...