Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Hei. Er student ved helseregion- men tilhører en annen. Jeg skal nå på utredning ved en av sykehusene i den regionen jeg tilhører. I tilegg til nevnt problem, skal jeg operere bihulenne ved et annet sykehus- når jeg gir beskjed. Er det mulig å be sykehuset hvor jeg skal på utredning, om å ta meg inn i køen for bihuleoperasjon slik at de kan utføre operasjon på meg den dagen jeg skal med det andre problemet mitt? (det vil kanskje være å snike i kø). Håper jeg var tydelig på mitt spm. Takknemelig for svar
PrinsesseHengepupp Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Du kan t en telefon og spørre (ring sykehuset, så fritt sykehusvalg-telefonen for å bestille bytte). Men vær obs på at ventetidene jo varierer veldig, så selv om du kanskje har kommet fort inn på gyn avd på det sykehuset, kan de fortsatt ha maaange måneder med venteliste på ØNH-avd. Og da vil du jo ikke få time samme dag. Og det kan også hende at de har så kort venteliste at du får beskjed om å møte fastende på tirsdag. Er ikke så enkelt å få seg time på akkurat den dagen som passer når det gjelder operasjoner, for det er så mye som skal klaffe og passe. Men ring og hør du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå