Gå til innhold

Hvordan går det på jobben?

Anbefalte innlegg

Jeg har såvidt begynt å kjenne kvalmen komme sigende, spesielt på morgenene, og forventer vel bare at det skal bli verre slik det har vært før.. Er spent på hvordan det vil bli ift jobben, hva slags unskyldninger skal jeg komme med. Jeg jobber medleverturnus og bor da sammen med andre den tiden jeg er på jobb. Det begrenser seg vel hvor mange ganger jeg kan ha spysyke også;)

Hadde tenkt å holde på hemmeligheten så lenge som mulig, men det spørs om det blir vanskelig å ikke si noe siden jeg jobber så tett på andre.

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142439315-hvordan-g%C3%A5r-det-p%C3%A5-jobben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er plaget med at jeg blir fort sliten. Jeg får også vondt i ryggen utover dagene, dersom det er travelt, og jeg springer mye. Hvis ikke ryggverken går over, tror jeg nesten bare jeg må få en SM. Er litt redd for hva det kan være så tidlig. Men håper det ikke er noe farlig.

Jeg er lærer og har derfor ikke mulighet til å flexe med tiden jeg kommer, så jeg måtte bite i det sure eplet, få meg en sykemelding sånn at jeg kan komme en time senere hver dag. Og selvfølgelig hadde jeg ikke samvittighet til å ikke fortelle sannheten til sjefen og de som ordner med vikarer. Så klarte å holde på hemmeligheten til jeg var 7 uker på vei. har sagt det til noen venninner også, men nå føler jeg liksom ikke at det er det minste hemmelig lenger... Og jeg som skulle vente minst til jul med å si noe... ha ha... men er så dårlig at de fleste bør vel begynne å skjønne det nå.

Jeg er heldig og har sluppet unna kvalmen så langt, men jeg er veldig sliten og trøtt og kjenner at konsentrasjonen ikke er helt på topp. Trenger en del småpauser for å hente inn konsentrasjonen igjen... Håper jeg klarer å vente til uke12 med å si noe, ettersom jeg nå (endelig, i følge arbgiver;) )skal tilbake i 100% stilling etter permisjon med barn nr 2;) Veldig spent på hvordan nyheten om at nr 3 kommer i juni blir tatt.............

Jeg er fryktelig kvalm og det kommer ikke sigende, gitt. Her blir jeg stupkvalm og kjempesvimmel på null komma niks. blæ..

Har kjent bekkenløsninga en del allerede, men etter at jeg nå vet hva det er har jeg klart å ta bittelitt hensyn til det og klarer enn så lenge å ta hensyn til det.

Måtte si det til arbeidsgiver her om dagen. Jeg driver ofte med feltarbeid som innebærer eksponering for olje og løsemidler, og det er jo ikke no særlig. Er jo begrenset hvor lenge jeg kan finne på andre unnskyldninger. Han var bare glad og positiv og ønsket lykke til :) begynner vel å bli vant..vi er 4 damer på rundt 30 av totalt 12 ansatte. er ikke ofte vi er alle 4 på jobb samtidig.. hehe

Eg jobber som lærar, dermed litt vanskeleg. Eg er kvalm hele dagen men heldigvis spyr eg ikkje. Eg sa det til sjefen allerede uke 5, fordi følte at det var fælt når ho var så bekymret hele tiden, at eg ser så sliten og blek ut. Vi tar det som det kommer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...