Gå til innhold

Hvor mange er vi som venter nr 4?:)

Anbefalte innlegg

Gleder meg villt til fjerdemann selv om jeg føler jeg får et helt fotballag;) Nå VET jeg at dette blir siste så målet er å nyte hvert sekund av både svangerskap og småbarnstid! Jeg har vel juksa litt med å starte med tvillinger, så dette er tredje svangerskap. Jeg har to jenter på 8 år og en gutt på 4 fra før.

Hvor gamle er deres?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142439312-hvor-mange-er-vi-som-venter-nr-4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

venter også nr 4,synes det er like spennende hver gang;) Har to gutter og en jente fra før, har enda ikke fortalt barna den gledelige nyheten.Men minste snuppa snakker bare om baby og at hun vil storesøster;)

Lykke til alle sammen:)

Annonse

Kjekt at vi er flere om venter nr 4 :) Og 5 da - så koselig med stor familie! Må si jeg er smånervøs for at det er tvillinger denne gangen også, tror det holder med 4 her, både med tanke på økonomi og overskudd - men innstillingen kan forandre seg fort dersom det viser seg å være to:)

Det jeg lurer litt på nå er hva slags bil dere har?! Jeg har et håp om å slippe å bytte ut 7-seteren, i så fall blir det lite bilferier på oss de første årene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...