Nettie+jentungen Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hei, mistet p-pillene mine da jeg var på ferie. Hadde begynt på den første uken, men pga stopp fikk jeg eggløsning og hadde samleie rundt den tiden (ups..). Ca 4-5 dager etter eggløsning (hadde da ikke tatt p-pillene på ca 1.5 uke) fikk jeg en liten blødning over ca 2-3 dager. Varierte med blodmengde, var noen timer uten blod, før det plutselig begynte igjen, men trengte ikke mer enn et truseinnlegg.. Har noen erfaring med stopp i et pillebrett? Er dette mensen? Blødningen pleier å være annerledes ved mens..
Nettie+jentungen Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2010 tok en test og den var negativ, men da starter vi bare prøvingen litt før skulle egentlig starte om et par mnd
Des87 Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Når man har tatt p-pillen & stopper opp så kommer det blødninger:) dette er helt normalt. Men for all del, så skal ikke jeg si at du ikke er gravid. Kan jo godt være ? Det vet jeg ikke, vet at man får blødninger etter stopp med p-piller Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå