mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg tok test idag å jeg er GRAVID!!! Skal bli tobarnsmamma<3 Lillesnuppa på 14 mnd skal bli storesøster Dette blir spennende!! Flere som nettopp er blitt gravid å som jeg kan dele litt tanker med ?
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Gratulere!! Jeg er 6+4 saa ganske nettopp gravid ja, selv om jeg skal ha min foerste. Mange tanker som suser rundt ja! Foerste natta etter jeg fikk vite det fikk jeg ikke sove! Hodet gikk i 100!!!
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer te dæ å Så spennende da!! Kjæmpeopplevelse!! =) Det e mang tanka som surre her å ja!! Læl om d e bare ferskt enda!! bare 1 - 2 uka så my kan skje! men håpe det beste å satse på at det går bra Lilletuppa mi e 14 mnd, bli stas å få bli storesøster:)
Venterpå<3 Gravid=) Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Hei=) Gratulerer så mye!! Er selv 4+1 idag, så del gjerne tanker med meg!Fikk pos.test dagen før IKM,så satser på at det er et bra tegn;) Min første gang, har lest en god del om det å være gravid, men det kommer mange andre tanker med dette lille frøet også gitt=)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2010 Grattis!! Det er så spennende første gangen:) gled dere ! =) Tankene kommer å går hele tiden! Blir så spennende å se hvordan lillejenta mi vil reagere!! men det får vi ta når den tid kommer! Tenker på alt å ingeting! Sier til meg selv at jeg ikke skal tenke så my, men så lett er det ikke når man nettopp har fått den gode nyheten
Venterpå<3 Gravid=) Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Ja vi gleder oss ille allerde!!=) Tipper jenta di blir kjempe glad for å skulle bli storesøster jeg Jeg klarer nesten ikke tenke på annet selv, å er en piiiine å ikke skulle si det til noen ennå.. Svigers skal få beskjeden på søndag, det blir spennende å se hva reaksjonen blir=) Å kan ikke vente med å få hjem bestevennina mi, som seff skal være den første vennina som skal få vite det=)Hehe.. Så enn så lenge, får vi kose oss med en hemmelighet=) Når begynner du å fortelle de nærmeste om det store underet da?
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer! Testet også positivt idag. Ennå litt uvirkelig følelse. Men spennende!!
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2010 Ja, tru nok hu syns det bli stas! pappaen sa idag at jeg hadde baby i magen, å at hun mått kose me babyn, "bebi" sa a å kom å klemma magen min Det er så søtt!! Det har gått vanvitti fort frem til nå! Så spennened å arti å følge med på utviklingen hennes, å nå begynner hun å si småe ord!! Herlighet altså! Nyt tiden mens dere er gravid, tiden flyg etterpå Jeg gleder meg til denne gangen også! selv om jeg tror at det blir mindre tid til å nyte det nå! selvfølgeli skal vi nyte det! men har nok mere å ha fingrene i nå enn da jeg jikk me vesla sist gang fortalte vi d da jeg var 3 mnd på vei! mamma å pappa å svigers fikk vell vite det litt før tror jeg! Det klibrer i magen min for å få fortelle det til de nermeste nå ja! Det går jo som regel bra så koffer itj bare si det! men som du sier, vi må bare kose oss med hemmeligheten enda en stund til! jeg har ei venninne jeg forteller alt til da, hun vet det:)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2010 Gratulerer så mye til deg også Det er spennende ja! Er det din første ?
gulda Skrevet 15. oktober 2010 #10 Skrevet 15. oktober 2010 Gratulerer så masse!!! Vi venter også nummer to. Jeg er 8+4 i dag, så det er fortsatt relativt ferskt, men føler jeg har vært gravid mange måneder!!! He he ) Kos deg med svangerskapet!
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2010 Gratulerer Dette blir spennende:) Har dere gutt eller jente ? hvor gammel ? =) hehe! håper det går like fort denne gangen som første svangerskap jeg skal kose meg, du også
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 18. oktober 2010 #12 Skrevet 18. oktober 2010 Nei, dette blir nummer to. Junior er straks 2. Gleder meg til å fortelle at han skal bli storebror. Han er fascinert av babyer, så det blir spennende nytt at mamma har en i magen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå