Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Her står spruten høyt oppi luften, eller på kryss og tvers, rett på mammas genser eller storesøsters bukse.. Hvem sa at det bare var gutter som kunne spyle med stil??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Enig Men heldivis ikke så ofte som med guttan da
Jada-har fire små Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 jenter er nok flinke til det de også....gutten min derimot, tisser aldri på stellebordet, merkelig nok. Bortsett fra helt i starten, da både tisset og bæsjet han ned stellebordet og veggen ved siden av
Virreli Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Her her vi fått oss ei som foretrekker å tisse i det fri! Det er med en gang bleia er av det, da står spruten til både høyre og venstre
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Det gjorde snuppa mi også da hun var mindre. Spruten stod rett opp og traff både meg, klærne hennes og dusjkabinettet som står 40cm unna stellebordet! En annen gang tisset hun bare nedover, å da merket jeg det ikke før jeg skulle dra ned bodyen bak, å dro den rett inn i en varm, våt, liten dam :S
EgG Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Det kan jeg også skrive under på. Vurderer å sette snuppa mi på potte (8 mnd) for hun tisser ut minst en håndduk pr. dag. :-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Min jente tisset ofte på stellebordet når hun var mindre... Men bare i en dam som beskrevet over her... Aldri på kryss og tvers og rundtomkring, og det er jeg jo veldig glad for!
mammatetogansketette:)) Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Hehehe... har aldri hørt at jenter ikke tisser... men gjør det vel vanligvis noget mere diskret enn gutta.. Meen her klarte jenta vår noe jeg seriøst ikke trudde var mulig for ei lita pia- da ho var få uker gammel tisset hun så stråla sto opp til øra hennes!! Måtte vaske både ansikt, ører, hår og halsen etter den dosen )) Trodde ikke mine egne øyne da altså...
Snuppa! Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Hehehehe, janta mi tissa bare nedover, så da var det bare å vaske stellebordet og skifte håndduk. Men lillebror derimot, har tissa ned hele badet snart:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå