Gå til innhold

Mitt lille "problem"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vet ikke hva som er riktig forum for dette spørsmålet, men slenger det ut her for å se om noen av dere kan hjelpe.

Jeg hadde et planlagt ks pga tverrleie, og under operasjonen fant legene en feil på livmoren min. Den ene livmor-veggen var helt tynn, og dette var noe ingen av de to legene hadde sett før (de sa de hadde foretatt opp mot 1000 ks begge to!). De sa også at jeg var "heldig" som fikk ks, fordi hvis jeg hadde fått rier kunne livmoren revnet. Fikk også beskjed der om at jeg burde undersøke meg nøye før et eventuelt nytt svangerskap, og at jeg ihvertfall aldri fikk lov til å føde vaginalt.

Nå har datteren vår blitt 13 mnd, og lysten på flere barn har meldt seg for alvor. Var hos gynekologen min denne uken, og hun henviste meg videre til Rikshospitalet for at de skulle ta en risiko-vurdering.

Så det jeg lurer på er om det er andre her som har hatt risiko-svangerskap, har lignende erfaring eller noe i samme duren?

Må innrømme at dette plager meg veldig, og tenker på det hver eneste dag. Jeg burde være kjempe fornøyd med den friske og vakre datteren jeg har, men blir allikevel lei meg ved tanken på at jeg kanskje ikke kan få flere barn. Noe som er skikkelig dårlig gjort ovenfor de ufrivillig barnløse.

Noen som har erfaringer, råd, tips eller lignende vedrørende dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...