Solstråle86 Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Litt dumt spørsmål kanskje, men er det noen som vet om det å begynne å trene kan påvirke prøvingen på noen måte? (positivt/negativt). Tenker da på hvis man går fra å være utrent til å begynne med gruppetrening på treningssenter feks.. Lurer på å melde meg inn på treningssenter, men vil ikke "ødelegge" for prøvingen og graviditet på noen måte..
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg tror egentlig bare at det er bra for deg jeg Ser ikke at det skulle være noe problen, bare fordeler med en kommende mamma i bedre form Lykke til
*lille blomst* Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Heisann! Skulle vel være greit:) Overdreven trening er vel ikke å anbefale, jeg har også hørt at å starte med aktiviteter som man ikke er vant med kan gjøre det lettere å miste i starten... feks begynne med ridning uten å være trent i det fra før. Hardhendte sporter/ kontaktsport er vel heller ikke lurt (karate, fotball o.l.) Men forsiktighet gjelder altså støt/fall når man ikke er vant til dette. Trening i gruppe er nok ikke noe annet enn ett pluss! Tenk så deilig å føle seg i god form! hjelper på både selvtillit og helse:)
lille frø, mor til to Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Det er veldig positivt å trene selv om man går i gang med et svangerskap. Rolig og moderat trening er bare bra. Men knallhard trening over tid er ikke å anbefale. Har man problemer med å bli gravid er det ulike teorier, men en dansk forsker mener det da er best å ruge. Han testet 10 000 kvinner. God trening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå