Sannellerslik? Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Idag fikk jeg så lyst å lage til en pappa-gave;-) Har lest om flere her som har tenkt på det:=) Kjøpte en liten korg som jeg festet noen lilla sløyfer på Hadde oppi en brus, energi-drikk, kjekspakke, sjokolade og ett bil-blad;) Alt dette er ting som er "typisk" han, som jeg vet han liker godt;) Pluss att jeg kjøpte ett søtt kort som jeg skrev noe fint på Tenkte også å kjøpe en liten bamse å putte oppi, bare for å få det enda litt mer søtt:P Er egentli litt på tull jeg lager denne "gaven", men jeg er gaanske sikker på att han kommer til å bli rørt og glad når han ser den;-) Har gjemt den inni ett skap, og tenkte å si til han når jeg har født og er på sykehuset att han må lete inni det skapet;-) Andre som har kjøpt/laget pappagave??
Puppen og lillemor Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 jeg har satt en 6-pack øl og en potetgullpose i klesskapet (samboern min er forholdsvis enkelt å glede..) Skal be han titte i skapet når han kommer hjem fra sykehuset Tanken min var at det sikkert er litt trist for han å reise hjem alene på kvelden den dagen jeg har født, så da kan i hvert fall få kose seg med et par øl og litt chips
mariabee Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Så søtt:) Holder på med det samme nå når jeg er sykmeldt! Har ordnet en stor kasse og oppi der har jeg puttet favorittcden som nylig ble ødelagt, manneblader, favoritt chips.brus, sjokolade, den nyeste fotballdrakten til liverpool for nurket vårt har fått en i body, så mååå jo ha bilde av far og datter når den tid kommer:) en bok han ønsker seg. Og på toppen en julekalender:) Terminen er 7 desember, så pappagaven får han første desember:)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har avtalt me 2 kompiser av han, at når han kommer hjem for kvellen så skal de komme til han med pils, pizza å fim så de kan skravle sammen, han er den siste i venneflokken som ikke har barn så da får han sjangsen til å snakke om han vil det om allt som er og skulle jeg føde på kvellen slik at han drar om natta, så kommer de kvellen etter.
Baby Bliss Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg holder på å lage en julekalender til samboeren min med mange små presanger! Har termin 17. november, så det kan være han må vente litt med å pakke opp første pakken... derfor skal jeg adoptere idéen med å gjemme noen øl, chips og en dvd som han kan kose seg med når han nyter sin siste alenekveld på en gooood stund!
mama&mini Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Flotte gaver dere har laget! Jeg har også laget en liten gave pakke, synes det var en koselig ting å gjöre! Ofte skal det ikke så mye til... Jeg kjöpte et gavekort på nakke, skulder og rygg massage, öyekrem for slitne "pappa-öyne", favoritt godteriet hans, og et par I love dad-bodyer og lue! Liker tanken på julekalender og! men ungen kan komme når som helst, så¨det får bli en annen overraskelse!
Linnymor_87 Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 jeg har laget på en måte en kombinert pappa gave og storebror gave... har kjøpt inn til samboeren ting som surt snop, et par øl, en dvd med 2 actionfilmer han vil se, en iron maiden t-skjorte og tørket frukt (han er GAL etter det..) og til sønnen vår på 2 år har jeg kjøpt ting som 3 pk med kuli-drikke, en liten eventyrsjokolade, gomp, liten pose med tørket frukt (som far, så sønn) og en dvd med "Drømmehagen", som han er kjempe glad i å se på tv... så har jeg pakket inn hver enkelt ting og gjemt noe her og noe der, og så har jeg laget et skattekart hehehe Tenkte det blir sikkert litt moro med en liten far og sønn skattejakt i leiligheta hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå